čtvrtek 12. prosince 2019

mimochodem...




Od začátku adventu si plánuju, že si nafotím adventní náměstí Míru v Mělníku. 
Večer, kdy je vše osvětlené a není tam človíčka. Ale není to cílový plán, takže jsem zase fotila jen mimochodem a celou krásu se mi rozhodně nepovedlo zachytit. Spěchali jsme z křtu knihy o košíkářství z obřadní síně na městském úřadě, nedali jsme si ani chlebíček a raut. 
Já jsem totiž vždycky nervózní, když fotím do deníku a chci co nejdříve vidět fotky, zda se mi povedly.
Důvod je velmi prostý. Nerada používám blesk, fotky jsou nepřirozené, ale teprve doma pořádně vidím, zda osvětlení stačilo.
Ale trochu předvánoční atmosféry se mi snad povedlo zachytit.
Mějte pěkný čtvrtek, já dnes letím na další křest knihy, ale je tam i výstava, jejíž vernisáž jsem nestihla, tak snad po dlouhé době nafotím zase nějaké výtvarné umění.











8 komentářů:

  1. Musí být příjemné projít se vánočně nasvíceným náměstím v Mělníků.Asi jako ve většině měst. Mám tu atmosféru moc ráda.
    Hezký den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem se teda moc neprošla, ač bych ráda. Nestíhala jsem. Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. Páni! jen zírám! Nafocení atmosféry se ti rozhodně povedlo! Miluji světýlka!
    Marti, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, vánoční nasvícení se ti povedlo zachytit moc pěkně.
    hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, bez blezku jsou snímky takový podle mě krásně vánočně tajemný.Povedly se ti.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, tohle je s bleskem, ale z dálky, takže to tak ani nevypadá. Bez blesku by nebylo vidět nic. Děkuji a měj pěknou sobotu.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.