čtvrtek 12. listopadu 2020

tohle musím sdílet


O Vojtovi jsem už tady psala a dělala jsem s ním i snad vloni rozhovor. Jeho velký úspěch musím tedy sdílet z našeho Kanálu eM. 
Jo a prozradím, kdo jste zapomněli, Vojta je syn mojí kamarádky a spisovatelky Barbory Walterové Benešové.
Nevím, zda se video s vítěznou sestavou správně nahrálo. Pokud ne, můžete shlédnout tady 
Vojto, moc gratuluju.
Mějte pohodový a zdravý den.


Mělnický taekwondista získal zlatou na světovém online turnaji 
Mína Hartmanová

MĚLNÍK - Čtrnáctiletý taekwondista Vojtěch Beneš z mělnického klubu Hansoo uspěl na světovém online turnaji. Ve své kategorii a jako reprezentant České republiky porazil soupeře z Filipín, Saudské Arábie, Jordánska nebo Islandu. S přehledem vybojoval zlatou medaili v kategorii Kadeti C na 2nd LENTS TAEKWONDO WORLDWIDE SPORTS ONLINE OPEN 2020.
„Mám z toho velikou radost, je to pro mě velký úspěch. Online závodění je úplně jiná zkušenost. Člověk by řekl, že to musí být jednodušší, když se můžete opravit a neudělat chybu, ale takovou možnost mají všichni závodníci. Proto daleko víc záleží na prezentaci, výrazu, výšce kopů, práci boků, energii a všem, co rozhodčí hodnotí,“ neskrývá nadšení teprve čtrnáctiletý bojovník.

Na květnovém otevřeném mistrovství Evropy skončil na jedenáctém místě.

Zlatá medaile z víkendových semifinálových bojů je pro něj ovšem obrovským úspěchem. „Jsem velmi rád, že Taekwondo jako jeden z mála sportů může pořádat některé své turnaje v online prostředí. Jelikož jsme zvyklí být neustále na turnajích, připravovat se na ně, být prostě stále v pohybu, je tato online verze pro nás všechny dobrým zpestřením. Vojta uspěl na jednom z největších turnajů pro barevné pásky na světě. Je to jak pro něj, tak pro oddíl Hansoo a Českou republiku velký úspěch... jsem na něj velmi hrdý a jsem pyšným trenérem,“ nechal se slyšet mistr bojové školy Hansoo v Mělníku, kde Vojta trénuje už šestým rokem.

V nebližší době se chce Vojtěch spolu s trenérem Limprechtem začít věnovat i nové kategorii freestylu, kde jde především o akrobacii a závodník musí dodržet předem dané prvky, kopy, otočky a zároveň vymyslet vlastní choreografii boje.

Teď už si bude muset mladý závodník jen počkat, až mu nejcennější medaile domů dorazí poštou.

10 komentářů:

  1. Marti, gratuluji Vojtovi ke krásnému umístění. Nevěděla jsem, že se i takové závody konají online.
    Měj pěký den.

    OdpovědětVymazat
  2. Připojuji se ke gratulaci. Ráda jsem se na video podívala.
    Klidný den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvělé, že mladého muže jen tak něco nezastaví a gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to je super, také moc gratuluji. Dcera kdysi Taekwon-do dělala několik let a těch závodů co jsme s ní najezdili.
    Závodit takto on line je takové zvláštní, snad se jednou budou moct zase závodníci potkávat v jedné tělocvičně. :o)
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marti, moc pěkný článek. Vojtovi gratuluji:-) Doufám, že se zase brzy vše srovná a vrátí aspoň trochu do normálu. Měj se hezky!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Šikovný kluk. A já se přiznám, že jsem netušila, že se v tomto sportu soutěží on-line.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za gratulace, které vyřídím. No ono se běžně on line nesoutěží, jen se všichni snaží přizpůsobit současné situaci. A právě v tomto sportu to jde. Mějte pohodový pátek.

      Vymazat
  7. I já gratuluji a jen zírám, co všechno lze konat on - line!
    Marti, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Přidávám se ke gratulaci. Šikovný kluk, Bára má z něj určitě radost. M.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.