sobota 28. října 2023

jako malovaný


Včera cestou z Prahy jsem neodolala krásným barvám podzimu. Jeli jsme cestou podzimu a já z auta fotila. Jak jinak...
Mějte pohodový sváteční den.




















5 komentářů:

  1. Moc hezké fotografie Marti. Krasně se krajina vybarvila. Měj krásný sváteční den. Mám přidat odkaz na tento příspěvek do výzvy?

    OdpovědětVymazat
  2. Podzim je prostě podzim. Pro malíře a pro fotografy jako dělaný.
    Hezký sváteční den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní autofotky!
    Marti, přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, hezké fotky. Za ten poslední týden, co jsem byla doma na neschopence, se příroda hodně vybarvila. Docela jsem koukala, když jsme jeli na chalupu (fotit z auta mne bohužel nenapadlo).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.