úterý 15. srpna 2017

kočičí inspirace a malá soutěž




Nevím, jestli bych našla ještě nějakou jinou ryze českou firmu, kde se mi okamžitě se jménem vybaví výrobky s ní spojené. Jakmile slyším či vidím napsáno Albi, okamžitě mi naskočí všechna narozeninová přání, která jsme za ta léta nakoupili. Nevím, jestli je to tím, že je to, aspoň pro mě, malebné slovo a snadno zapamatovatelné, ale já to tak zkrátka mám. Snažila jsem se na webu zjistit, co přesně toto slovo či zkratka obsahuje. Nepovedlo se mi to a docela by mě zajímalo, co se za těmi čtyřmi písmeny skrývá. Bude to asi profesionální deformace, i když se v marketingu už nepohybuji.
Ale donedávna jsem ovšem netušila, že tato firma není spojená jen s přáními k narozeninám či svatbě, ale jejich nabídka obsahuje spoustu zajímavých výrobků. Jo, mimochodem, objevila jsem na eshopu Albi i tato krásná voňavá přání. Například levandulová. Mám ráda zvláštní, originální a výjimečné věci a voňavá přání patří právě do této kategorie. Musím je vyzkoušet.
Dnes vám chci ale představit z nabídky pár záležitostí, které mě zaujaly a třeba budou inspirací i pro vás. Nejsou to věci nezbytné, ale těch je náš život plný, tak občas něco jen pro radost.
Dnes s kočičím designem nejen pro milovníky koček. Výrobky patří do originální sekce
Kolekce obsahuje nákupní tašku na zip, krásné pevné pouzdro na brýle a k tomu hadřík na čištění skel, penál na tužky a pera, zrcátko a krásnou propisku. 
Rozhodla jsem se, že někomu věnuji z této kolekce malý dárek. A aby to byla zase sada, i když malá, tak dnes můžete soutěžit o soupravu penál, zrcátko a propiska v hodnotě více než 200,- Kč. 
Do komentáře mi prosím napište svoji emailovou adresu. 
Výherce vyhlásím a budu kontaktovat v pondělí 21. srpna. 
Doufám, že se vám dárek líbí.
Krásné dobré ráno.

17 komentářů:

  1. Kočky miluji,a proto zkusím štěstí :-D anna.stebetakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. V bývalé tiskárně -Severografia v Červeném Kostelci, kde jsem přímo bydlela (jak už jsem minule napsala) je teď výrobna a i prodejna Albi.Občas si tam zajedu nakoupit, spousta věcí se tam dá zakoupit levněji, nežli už potom v některých dalších prodejnách. Ale už dlouho jsem tam nebyla, takže proč nezkusit štěstí tady :-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Já od této firmy vlastně znám hlavně různé stolní hry pro děti, které kupuji v hračkárnách. Mívají opravdu moc pěkné.
    A tak zkusím u tebe Marti si zasoutěžit o pěkné dárky :o).
    Ála
    HajnaAlena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Také se pokusím poškádlit trošku štěstíčko.Já od firmy kupuji hlavně přáníčka.Lenka.K
    kozlovska.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. I já si zkusím zasoutěžit - sada je moc pěkná, hlavně pouzdro na brýle, které neustále hledám. cernaPavla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, jen upozornění viz příspěvek. Sada obsahuje penál, zrcátko a propisku. Pouzdro na brýle tam není :-) Děkuji.

      Vymazat
    2. Nevadí, to jsem asi přehlédla. Přeji hezký den.

      Vymazat
  6. Sada je krásná a protože tmavou barvu a kočky miluji jsem tu také:)Moc hezké dny přeji
    kratochvilovavera0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Slunečnice,sada kočiček by určitě byla hezkým dárkem skoro pro moji snachu Pracuje na veterine a své kočičky se nevzdála,ani poté co synovi zjistili těžké astma.Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Kočičková sada je moc pěkná. Vídám tyhle tematické sady občas v papírnictví. Nedávno jsem kupovala sovičkové pilníčky na nehty.
    A taky ráda zkusím štěstí - s.voskova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Zkusím i já své štěstí,protože sada se mě neskutečně líbí.Alibabka
    pojeali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Sada je nádherná tak i já zkusím štěstí.Vás zdravím z Moravy ráda čtu váš blog,jen tak dál. olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, i já zkusím štěstí..je to velmi lákavé..přeji krásné dny..Inka email:j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. I mě se moc líbí sada a tak zkusím štěstí. Dáša - padanebe@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. To je krása! Albi umí... :-) michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Rada čtu vas blog a soutěž mně zaujala,krasne věci.Zkusim tedy štěsti.
    patikova.vlasta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Kočičky mám velmi ráda a věci v soutěži fakt pěkné,zkusím také štěstí 🐱.Mail:alimatyas@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.