středa 10. července 2019

tak už


Dárky už mám dávno koupené a připravené, jen předání se opozdilo.
Náš Jakub slavil koncem června narozeniny, a protože myslím, že se mi dárky povedly, rozhodla jsem se je tady prezentovat. Tipy na dárky pro děti můžu dávat hned, ale pro dospělé až po.
Počítačový expert se ve volném čase stává téměř horolezcem.
Takže nákup sušeného hovězího ve třech příchutích byla jasná volba. 
Lehké balíčky k zakousnutí na vrcholu.


A protože holky v loni dostaly osobní dárky vyrobené přímo pro ně- vizitníky, hledala jsem osobní dárek i pro syna. .
U stejného výrobce na Fleru, jako jsem objednala vizitky, jsem objednala tuto krásnou placatku na klíče, která není na ozdobu, ale je skutečně funkční. 
A osobním dárkem se stala po použití fotografie, kterou si fotil Jakub.
V neděli tedy konečně došlo k předání dárků a zdálo se, že má syn z toho radost. Je těžké něco vymyslet originálního. Zbytek dne a večera došlo na hraní s dronem, který si Jakub koupil k narozeninám. Největší radost měl můj muž. Fotky z dronu ukážu zítra  pro ty, kdo je neviděli na facebooku.
Tak to je dnes vše. Třeba byly dárky inspirativní i pro někoho z vás.

12 komentářů:

  1. Vybrala jsi originální dárky. Moc se mi líbí placatka, to by byl dárek pro mého muže. Zase jsi mě inspirovala.:-)
    Přeji krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, dá to vždycky práci najít něco originálního, ale když se to povede, tak je to pro mě radost. Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. Moc hezké dárky, Marti. Sušené maso máme u nás hodně rádi, taky ho občas kupuji jako dárek, placatka je fakt parádní!
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, hezké dárky. Placatka vypadá zajímavě, o té pro manžela pouvažuju.Někdy se jeden malý lok něčeho ostřejšího může hodit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, při vašich cestách byste ji asi využili :-) Měj se pěkně.

      Vymazat
  4. Dodatočne prajem Jakubovi všetko dobré ... Darčeky od vás ho isto potešili ... Dnes je obrovský problém vybrať darček i vlastnému dieťaťu ... :) vy ste vybrali veľmi dobre ... Marti, pozdravujem ... pa L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laury, já vždy hledám hodně dopředu anebo narazím náhodou, a když se povede najít něco originálního, mám větší radost, než kdybych dárek dostala já. Posílám pozdravy na Slovensko.

      Vymazat
  5. Ta placatka je super !!! Dobře vybrané dárky!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, ty máš nějaký dar, že vždycky objevíš krásný dárky.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, díky za pochvalu. Občas se povede. Měj pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.