čtvrtek 18. července 2019

zapomínám...


Tak dnes napravuji. Občas dávám malé příspěvky na facebook, které se ne vždy octnou na blogu. 
Tak dnes pár fotografií, které někteří z vás neviděli.
Včerejší ranní host. 
O motýla letos nezavadíš. Moje bilance dva bělásci a jedno paví očko. 
Ale tenhle (ne)zvaný host se u nás objevuje často.
Šnečku, šnečku vystrč růžky...


A tady fotky po dešti z minulého pátku.
Focení po dešti miluju, tak téměř nikdy neodolám.









Tohle focení ranní rosy je měsíc staré a na blogu myslím taky nebylo. 
Uvědomila jsem si, že bych si sem tyhle fotky měla dávat i kvůli sobě. 
Na facebooku si už nikdy fotky neprohlížím. Tady často. 
A některé jako pozůstatky deště na pavučině jsou dílem okamžiku a už se stejné nikdy neobjeví.







A dnes ještě bonus, který teprve dnes na facebooku bude.
Naše "rosnička" a velký teplomil hlásí hned po ránu, že dnes bude teplo a slunečno.

12 komentářů:

  1. Krásné fotografie s kapkami vody. Pavučinku se Ti podařilo krásně zachytit, máš pravdu, že se to stane málokdy.
    Doufám, že vaše "rosnička" má pravdu a bude teplo a slunečno.
    Měj krásný den. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, rosnička měla pravdu, včera bylo celý den pěkně. Dnes je zataženo. Měj pěkný den.

      Vymazat
  2. Moc hezké fotky, Marti!
    Přeji hezký den tobě i Justýně! Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, hezký fotečky a ta poslední chlupatá je nej.My pořád děláme na zahradě dokud není takové vedro.Od soboty zase 30st.Krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, díky, no chlupatá je vždycky roztomilá, obzvlášť, když vidí foťák :-) Měj pěkný pátek.

      Vymazat
  4. Marti, pěkné fotky. Já mám taky blog jako takovou konzervu na vzpomínky a občas v něm listuju a vracím se v čase... Takže rozumím tomu, že tu chceš mít zachycené věci, co tě zaujaly, ikdyž už si je třeba dávala jinam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já ho mám už i jako důkaz. Když se o něčem dohadujeme s mým mužem, že něco bylo jinak, řeknu jen počkej, podívám se na blog :-) Měj pěkný den.

      Vymazat
  5. Marti, veľmi pekné fotky ... potešili oko moje ... :) maj sa dobre ... pa L.

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda takové kapkové fotky. Hezké je máš.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, občas se mi povede něco nafotit tak, jak to vidím. Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.