pondělí 8. června 2020

v barvě vlčích máků a duhy


Myslela jsem si, že už dávno zmizely. 
Vlčí máky jsem v minulých letech viděla jen sporadicky. 
Letos je ta krása všude, kam se podíváš. 
Přemýšlela jsem, proč je jich najednou všude kolem tolik. 
Možná je to taky pozitivní dopad karantény a čistějšího ovzduší.
V sobotu cestou autem za prací jsem tedy žádnou červenou louku nepotkala, ale za to lemovaly vlčí máky celou naši cestu. 
Jo trochu jsme riskovali zastavením, ale už jsme si to říkali v posledních dnech tolikrát, že si to nafotím, že už nebylo zbytí. 
Navíc jsem si uvědomila, že vlčí máky jsem ještě nikdy nemalovala a možná bych to chtěla zkusit.







V pátek jsme skládali domeček a pískoviště na terasu, protože Lola nás furt popohání, zda to bude do pátku. Děti přijedou na víkend. 
A bude už bazén, babi? Broučku, zeptej se dědy.
No tak ještě zbývá zprovoznit bazén, i když na koupání je jen občas.
Celý týden byl hodně nabitý, takže jsem navečer znavena usnula. A tak tvrdě, že mě nevzbudila ani bouřka, která prý byla. 
Když jsem se po víc než hodině probrala, můj muž povídá:
zaspala jsi krásnou duhu. Tak jsem ti ji nafotil.
Mějte krásný barevný vstup do nového týdne.







4 komentáře:

  1. Krásné fotky vlčích máků. Já je viděla v sobotu v parku pod školou. Mezi jetelem nachovým. V parku jsou dva záhony, kde bývají luční kytičky. Teď se to ve městech hodně objevuje. Letos tam kvete jetel a mezi ním máky. Jsem zvědavá, co na nich pokvete dál.
    Tvému muži se podařily moc hezké fotky. U nás byla také duha, ale tentokrát se mi ji nepodařilo vyfotit ani foťákem, ani mobilem. Nevím, čím to bylo. Vždycky se musím hodně vyklonit z okna, abych ji zachytila. Tak snad příště.
    Měj pěkný začátek týdne. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Abych pravdu řekla, tak takhle lemované silnice vlčími máky jsem už hodně dlouho neviděla. Je to nádhera!
    Hezké pondělní odpoledne, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, duha je krásná. A ty máky taky. Máš pravdu, že v poslední době z polí a luk docela vymizely. Já letos zatím viděla cesty lemované rozkvetlými kopretinami, máky v takovém množství ještě ne.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Ani, letos je tohle období ve znamení máků a duhy. Je to opravdu krásná podívaná!
    Určitě pro děti všechno stihnete připravit, pro rozzářené oči se člověk třeba přerazí :o)
    Marti, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.