neděle 14. června 2020

voda ledová a turnaj



Včera jsme se byli podívat s dětmi na turnaj v pétanque, ze kterého jsem psala reportáž. Moc dlouho jsme tam nevydrželi, páč bylo děsné horko. 
Děti byly od rána v bazénu, přestože se jim voda zdála ledová a chtěly se tam rychle vrátit.
Lola utrhla na hřišti vlčí mák, jsou fakt letos úplně všude a přinesla mi ho. 
Babi, to je pro tebe.
Anebo ne, já ho dám Justýnce na hrobeček.
Téma posledních dnů, které nelze zapomenout.




Včera ráno děti netrpělivě čekaly, až se děda vzbudí, aby si z patra mohly přinést všechny nafukovací potřeby do bazénu. 
Nechtěly tam hrabat, aby dědu neprobudily. 
Sotva vstal, letěly nahoru a dědečku, nafoukneš nám to? 
Děda po ránu, tedy děda vstává kolem desáté, nerad mluví, nerad odpovídá, ale co mu zbylo...







A pak už jenom bylo slyšet, babi, dědo, podívej.
Dnes nám víkend s dětmi končí. Přijedou zase v červenci to už na delší dobu, protože budou prázdniny. 
Jo slíbila jsem, že sem dám odkaz na svůj článek o páteční Noci kostelů. 
Kdo máte chuť, můžete si přečíst tady.
Mějte pěknou neděli.

P.S. Jarko a Maruško, děkuji za trpělivost. 
Už se ozvala i Iva, takže příští týden k vám konečně dorazí výhra.





5 komentářů:

  1. Nejprve terasa, okouknutí turnaje a osvěžování v bazénu. Oba si ty dny u vás krásně užili. Lola má zkrácené vlasy a sluší jí to. :-)
    Pěknou neděli u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Vnoučata si pobyt u Vás parádně užívají. Věřím, že už se těší na prázdniny. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, měli jste s dětmi hezký víkend. Děti jsou vzorné, když vydrží než se děda vzbudí. U nás nevím, nevím.... I mně se líbí jak je Lola ostříhaná, sluší jí to.
    Mějte se všichni dobře. Růža

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, děti jsou úžasné! S dědou soucítím, ale jejich radost to rušné ráno předpokládám vyvážila!
    Lolinka má srdíčko na správném místě, tohle bude trvat, než vás to trochu přebolí...
    Moc vás všechny zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Vyrostly, to byla první myšlenka, když jsem si prohlédla fotky.
    Fakt vyrostly.
    Měla jsem tu čtyři dny Sofinku a jsem hotová :)
    Krásný týden.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.