středa 1. září 2021

sbohem léto, sbohem prázdniny!


Ne, že by se mě dnešní den, kdy začíná škola, nějak extra týkal. Ale trochu smutku cítím jako kdysi, když šly děti po prázdninách do školy a končila mně svoboda a začínaly povinnosti nejen dětem. Nikdy jsem nepatřila mezi mámy, které se těší, až začnou děti zase chodit do školy. Snažila jsem se prázdniny s nimi užít, co to jen šlo a měla jsem tohle období moc ráda.
Sice léto úplně neskončilo, ale léto vůbec venku nepřipomíná.
Nás čeká v sobotu další velká akce, ale už ji vnímám jako podzimní.
V sobotu jsme se rozloučili s létem festivalem a festivaly podle mě k létu patří. Pokud si chcete o akci, o kterou se spíš zajímají lidé z našeho regionu, přečíst můj článek, je zveřejněn tady i s fotkami. 
Akce byla zajímavá i tím, že přinesla velké komplikace pořadatelům, kteří museli na poslední chvíli měnit místo konání. 
Dovolím si pár fotek z akce trochu v dešti.





A ještě jedna vzpomínka na prázdniny. Fotky z plyšákové párty, když venku pršelo. Děti si pro tento účel přivezly plyšáky z domova a obsadily s nimi Sářin strom, ale jí to vůbec nevadilo. Účastnila se hry. 
Tak to jsou poslední prázdninové snímky, které se mi do předchozích příspěvků nevešly.
Mějte pěkný den.








6 komentářů:

  1. Ano,ano - prázdniny jsou pryč a zřejmě i opravdové léto beze pomalu za své. Už to bude spíš o létě babím. Teď ráno u nás svítí slunce, včera bylo mokro a šedivo. Doslova nevlídno.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, článek o festivalu se mi líbí, je vidět, že když se chce, tak to jde.
    Naše vnoučata si k nám také vozí plyšáky a mají jich plnou postel.;-)
    Prázdniny jsou za námi, poslední dny už léto ani nepřipomínají. Snad přijde slibované oteplení, u nás to zatím není nic moc.
    I tak přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  3. je potřeba si upršené dny zpříjemnit a 1.září končí více méně léto aj pro mě a letos uplně, vzhledem ke špatnému počasí..ale třeba se dočkáme alespoň babího léta :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já fakt doufám, že léto ještě úplně nekončí.
    Letní venkovní akce mám ráda, je škoda, když prší...
    Přeji všem u vás hezké první zářijové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, já doufám ve slunečné babí léto, i když si bohužel v září nemůžu vzít dovolenou.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, prima nápad dětí na plyšákový domeček ! Hezké dny přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.