neděle 21. listopadu 2021

nahlédnutí na výstavu







První výstava ze čtvrtku, jak jsem už psala. Dnes sem článek nedávám, protože je zajímavý jen pro náš region. Kdo však máte chuť, už vyšel včera, tak si jej můžete přečíst tady. Tak jen něco málo informací. Výstava se jmenuje Mělník se baví...10 let s Mekuc. Zkratka Mekuc znamená Mělnické kulturní centrum, pod které spadá Masarykův kulturní dům, Městská knihovna Mělník, Turistické informační centrum a galerie Ve Věži.
Výstava je procházkou desetiletou historií a některé vzpomínky prostřednictvím fotografií jsou krásné, že stojí za to se na ně podívat jen tak bez znalosti věci.
Na Mělníku se pořád děje tolik událostí, že tady jsem vernisáž nestihla, protože jsem byla na jiné vernisáži. Tak jsme šli mužem nejen pracovně. Výstava nás zajímala.










A můj muž mi opět trochu postál modelem. 
Mějte pěknou neděli.














3 komentáře:

  1. Marti, díky za pozvánku na zajímavou výstavu. Je vidět, že Mělník má bohatý kulturní život.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, děkuji za zprostředkování a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to je zajímavá výstava a ukázka toho, že se u vás pořád něco děje. Přeji Ti krásný zbytek neděle a příjemný vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.