neděle 7. listopadu 2021

no už jsem to prošvihla...


Na páteční jednání do muzejní kavárny jsem si brala foťák, ostatně beru si jej skoro vždy, co kdyby náhodou, s cílem na nádvoří vyfotit psí víno, které je vždy krásně zbarvené každý podzim. Už na blogu určitě i bylo. Tentokrát jsem přišla pozdě, prošvihla jsem tu krásu, už opadalo a byly jen zbytky.
Ale nádvoří muzea je krásné i jen tak.










A v kavárně je výstava, kterou už jsem viděla, ale nefotila. Zaprvé tam bývá moc lidí a fotit přes hlavy není zrovna dobré, a zbytek je ve vitrínách, do kterých se opírá umělé osvětlení, takže je téměř nemožné fotit. Ale v pátek tam bylo málo lidí, tak jsem trochu fotila jen tak pro sebe.











A z lenosti přidávám ještě leták, kde jsou k výstavě všechny základní informace.
Mějte pěknou neděli.
Já dnes zpracovávám materiál na tři reportáže z akcí, které jsem včera navštívila. Včera toho bylo hodně a já jsem po návratu naprosto odpadla. Měla jsem toho dost, tak teď se hrabu ve fotkách a ještě mě čekají tři články.

7 komentářů:

  1. Každá výstava má něco do sebe. Člověk se trochu poučí i když zrovna dané téma není třeba jeho úplný šálek kávy. Venkovní část kavárny se mi vždy na Tvých fotkách líbí.
    Pěknou neděli, Marti !
    Hanka
    P.s.
    Včera jsem dočetla knížku Síla naděje. Pořád mi to něco říkalo, čtu a je tam věta o Mělníku a najednou mi to došlo. Znovu jsem se podívala na autorku...no jasně je to Tvoje přítelkyně Bára. Když jsem si ji v knihovně půjčovala, tak jsem jen letmo jméno autora přelétla.... Díky Tobě ji malinko znám, tak jsem knížku dočetla s trochu jiným přístupem.
    Líbila se mi.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, nádvoří je krásné...
    Hezký večer přeji. J.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotografie z nádvoří i výstava určitě byla zajímavá. Občas tu také na některou zajdeme. Většinou bývají v ochozu Lorety a fotit se tam nesmí i když jsem si všimla, že tam lidé stejně tajně fotí. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, nádvoří je opravdu krásné a krásné je i těch pár barevných listů, které ještě neopadaly. Výstav fotek se mi líbí, už jsem dlouho žádnou neviděla.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, nádvoří kavárny se mi líbí i s opadaným psím vínem. Má pěknou atmosféru. A fotky vypadají zajímavě.
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, nádvoří mě naprosto okoulilo, když jsem tam byla. Je krásné, i když je víno už opadané.
    Ta přednáška musí být zajímavá.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, nádvoří se mi moc líbí i když psí víno už opadává. A ráda jsem se podívala i na výstavu.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.