neděle 13. června 2021

dovolím si výjimečně...

Vůbec nemám ráda velká slova a gesta a je jedno, jestli se to týká radosti či smutku. 
Nikdy se nikde nevyjadřuji ke konečnému odchodu známých osobností, i když mě třeba jejich smrt zasáhne. 
A tady mě fakt zasáhla, když mi můj muž na zahradě s tabletem v ruce sdělil: 
ježíš, ona zemřela Libuška Šafránková! 
Byl to nečekaný šok, ale určitě nejvíc pro rodinu a ne pro nás ostatní, jak by se mohlo zdát ze všech vyjádření a komentářů.
A pak už se valily informace a pro mě příliš velká slova odevšad ze všech možných i nemožných informačních kanálů. Přiznávám, že mě to nechávalo chladnou a ani jsem to už nečetla. 
A Libušku mám spojenou s filmem Babička jako Barunku a ne s Popelkou.
Teprve včera mě jeden příspěvek zaujal natolik, že jsem si jej přečetla a poslala i mému muži. Ten mi přišel opravdu skutečný a pravdivý, tak jej dávám i na blog. 
A přiznám se, že je to tak krásně a výstižně popsané, že Libušku i slyším a při čtení se usmívám. 
Nejsou to velká slova ani gesta. Jen takový obyčejný život. 
Bez velkých gest, bez velkých slov, bez přehnaných emocí.


Děkuji všem za milé komentáře, které mě moc těší a čtu je okamžitě.
Mějte pěknou a klidnou neděli bez velkých zvratů či událostí.

5 komentářů:

  1. Marti, také mě odchod Libušky Šafránkové zasáhl a četla jsem i tento příspěvek. V duchu jsem slyšela její hlas. Bohužel život je takový, smrt někdy přijde moc brzy.
    Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Libuška Šafránková byl někdo, u koho člověka ani nenapadne, že by nebyl...

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, děkuji za tento příspěvek. Stáňa to napsala přesně a pan Prušinovský kouzelně, úplně ji slyším...
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, také mne ta zpráva dostala a moc mne to mrzí. V textu pana Prušinovského Libušku úplně slyším. :o)
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti i mě to zasáhlo.Vůbec jsem netušila že stůně.Mávám nahoru a my tady dole děkujeme za krásné role ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.