úterý 7. března 2023

blíží se jaro?


No zdá se. Zahrada se probouzí a vedle sněženek začíná nakvétat zlatice. Já tomu teda říkám zlatý déšť a prý je to zlatice. Včera v pauze mezi deštěm, deštěm se sněhem a taky malými kroupami, jsem trochu fotila. A už jsou místy vidět i tulipány, takže barev přibude a já se těším.
Byla jsem ráda, že už je venku co fotit. Včera bylo vysloveně aprílové počasí. 
Mějte pohodový den.












8 komentářů:

  1. Je Marti, u vás už to nakvétá a já jsem včera ráno ještě odklízela sníh. Lezou mi krokusy, kvetou sněženky a bledule, ale vše zase přikryl sníh. Zlatice zatím " spí", ale rozkvétají jívy a olše. Těším se na zelenou trávit, na to krásné slunečné a voňavé jaro. Určitě se také těšíš. Přeji ti krásné dny a posílám pohlazení miláčkovi Sáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava... trávu...mobil úřadoval dle svého a všimla jsem si chyby pozdě.

      Vymazat
  2. Zlatý déšť u nás ještě probuzený není. Ale přeci jenom je už znát, že jaro ťuká na dveře. Sice si asi ještě užijeme ,,aprílového" počasí, ale příroda je prostě mocná čarodějka :-).
    Pěkný den u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, krásné jarní fotky. Je už jasné, že se jaro blíží. 👍👍👍
    Ve čtvrtek jsem zaregistrovala rozkvetlé forsythie, čili zlatý déšť, v Chotkových sadech. Hned byl den veselejší.
    Měj prima dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, takhle podobně to dnes ráno vypadalo s keři v živých plotech na okraji Prahy.Bus popojížděl krokem a tak jsem měla možnost sledovat okolí, než se doplazil na Ládví.
    Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, to budu muset teda taky zkouknout :-) Děkuji za jarní ochutnávku.

    OdpovědětVymazat
  6. Koukala jsem včera - navzdory počasí se ledasco probouzí...
    Marti, přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marti, u nás je vše později, jak jsme blíž horám. Včera jsme jeli s vnučkama vlakem do Rokytnice a tam dost sněhu, děti bobovaly. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.