sobota 4. března 2023

humor na sobotu



A je tady pravidelná rubrika, která mě baví a vím, že baví i vás. 
Tak pro hezčí den s úsměvem. 
Tentokrát mám volný víkend, tedy volný znamená, že nejdu na žádnou akci.
Mějte se krásně.

P.S. Stáni, děkuji za tvůj vtipný komentář u dětských knih. Dnes ráno mě rozesmál.


























8 komentářů:

  1. :-))))))))))))))))))
    Pěkný klidný víkend, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, báječně jsem se pobavila. 🤣😂🤣😂
    Měj prima víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Martino, tak kočičky na stromě a kočka v šanonu mě dostaly. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za pobavení a pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
  5. Super vtípky Marti. U některých jsem se tedy hooodně nasmála. Děkuji a přeji Ti krásný sobotní večer a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, díky za krásnéí a veselé ráno!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, pobavila jsem se, díky! ☺ Hezkou neděli přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, nejvíc se mi líbí kočky na stromě :-) Veselé. Hezké dny

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.