pátek 10. března 2023

trochu jiná výstava aneb nepít je umění?

foto zdroj

K letošní kampani Suchej únor jsem nic nepsala. Jsem trochu skeptická a moc nevěřím, že zasáhne ty, které by měla a většinou se do kampaně pravděpodobně přihlásí ti, co nemají vlastně s alkoholem žádný problém. Jistě nemám žádná relevantní data, je to jen můj názor. 
Letos ale Policie ČR vyhlásila kreativní výzvu jako součást kampaně s názvem Nepít je umění? pro žáky a studenty, kteří mohli téma ztvárnit výtvarným či literárním způsobem. V rámci prevence mi tato výzva či soutěž přišla rozhodně smysluplná. Ostatně podívejte se či si přečtete vítězné práce dětí.
Pokud si chcete přečíst celý článek, tak je tady Téma Suchej únor očima dětí aneb nepít je umění? (kanalem.com).
Vítězné práce dětí si můžete prohlédnout níže.
Přeji klidný den.








3 komentáře:

  1. Je dobré podívat se někdy očima dětí. 👍👍
    Výtvarné i literární zpracování daného tématu se moc povedlo.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, ta instalace, co jsi použila jako úvodní fotku, je skvělá :). Jinak si myslím, že suchej únor je takový trochu detox pro ty, co pijí pravidelně, aniž by byli zavisláci. A někomu může pomoci zjistit, že má k závislosti nakročeno, protože zjistí, že vlastně jeden měsíc bez alkoholu nevydrží (je otázka, jestli si to ale fakt přizná a něco s toho vyvodí).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Děti mají taky názor a je dobré si ho poslechnout.
    Děkuji za sdílení, Marti a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.