sobota 25. srpna 2018

kde je?!




Tak to už se nikdy nedozvím. Náš život je vše jen ne nudný.
 A letos je podivných událostí, které vyžadují neustálá řešení, "neurekom" a možná bychom si na chvíli trochu nudy zasloužili.
O naší anabázi s pohovkou musím ale začít od začátku.
Po třech měsících se náš život vrátil znovu do starých kolejí a bylo nutné provést nějaké změny a do toho patřilo i vyhození starší pohovky pro příležitostné spaní z naší galerie a nákup nové.
Jediné kriterium bylo rozkládací, něčím zajímavá, ne obyčejná. Projela jsem všechny weby, které znám, ale i v Ikea pohovky otřesné a za spoustu peněz. Fakt jsem hledala dlouho a to, co by se mi líbilo, bylo tak drahé, že to jsem nechtěla a ani nemohla investovat. Nakonec jsem začala hledat na svém oblíbeném (dosud oblíbeném) Vivre i za cenu toho, že zboží nebude hned, páč se objednává v zahraničí. Už to znám, mám tam ukončených osm objednávek, ale tentokrát bychom zboží potřebovali dřív než za měsíc. 
Objednala jsem krásnou pohovku za přijatelnou cenu s datem dodání v polovině července.
Zpočátku to nevypadalo jako problém.
Sedačka však v určený čas nedorazila a přišla mi omluva, že už je v Čechách, ale prý kvůli dopravci bude zpoždění 10 dnů. Mamka dorazila neplánovaně kvůli přestavbě kuchyně na 14 dní a musela spát v patře, což při jejím věku nebylo příjemné a nafukovací matrace jsou na spaní na jednu noc. Urgovala jsem zboží další dva týdny, já se jen tak lehce nevzdávám, a byl tady srpen. 
A pořád nějaké výmluvy, žádná omluva či snaha řešit to. Prý je pohovka u dopravce, ale má divné zaměstnance a nemohou tedy zboží najít. 
Jako kdyby to byla špendlíková hlavička, panebože. 
Po třech stejných odpovědích jsem se už opravdu naštvala a objednávku zrušila. 
Byla jsem ráda, že jsem  pět tisíc nezaplatila předem, protože mít je blokované téměř dva a půl měsíce, byla bych naštvaná ještě víc. 
Dodnes není moje objednávka na webu zrušená, jen v emailu, a je u ní napsáno, že výrobky byly zaslány. Docela bych chtěla vědět kam teda.
V polovině srpna jsem začala hledat nové pohovky a mezitím došlo k poklesu cen. Objevila jsem tento poslední kus, který mě celkem uchvátil. Problém byl, že můj muž nebyl doma, abychom se mohli rozhodnout spolu a nebyl čas, páč byl jen jeden kus. Žhavím mobil a dožaduji se při letmém popisu schválení. 
Můj muž má už po krk anabáze, tak dává souhlas.
Když dorazí domů, nedovolím ani, aby si odložil a musí se jít rychle podívat.
No, ta je krásná, lepší než ta, co jsi vybrala předtím.
Dorazila v úterý.
Kdo jste dnešní pekelně dlouhý příspěvek dočetli až sem, díky a hezký den.

P.S. Už nás ani nepřekvapilo, že byl problém se sestavením sedačky. Ještě, že mám šikovného muže, který chybu u vystaveného kousku pochopil a opravil. 
No, vždyť říkám, nuda u nás nebývá.

18 komentářů:

  1. Ahoj Marti, pohovka je fakt moc pěkná a Tvůj příběh mi připomněl jednu naši anabázi před patnácti lety, kdy jsme si vybrali sedačku podle v katalogu a chtěli ji koupit. Tak dlouho jsme chodili do obchodu, tak dlouho slibovali, tak dlouho tvrdili, že je na cestě, až jsme objednávku po dvou měsících zrušili a sedačku koupili jinde. Asi to tak mělo být. Nyní se chystáme na postele, tak jen doufám, že co ušetří na materiálu, naženou na čase.
    Krásný víkend s novým domácím kouskem vám přeje Marcela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko, přesně to si říkám, asi to tak mělo být. Tak ať jste s postelemi úspěšní. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  2. Milá Marti, ta je krááásnááá, asi to ten vesmír chtěl, a ona čekala na Vás, až si to ujasníte . Ps. já před 20 lety vyklidila celý OP, před čistěním koberců. A firma nepřišla. Naštěstí koberce už nikde nemám. Hezký víkend Lenka kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky, taky se mi líbí a říkám si, že to tak asi mělo být. My máme koberec jen v tělocvičně. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti, ještě, že jsi sedačku neplatila. Kdo ví, kde by skončily peníze, když sedačka se ještě nenašla. Ta nová je hezká.
    Přeji krásnou sobotu a příjemné posezení. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, většinou vrací peníze hned, takže to by asi problém nebyl, ale chvíli by trvalo, než by se vrátily na účet. Měj hezký večer.

      Vymazat
  4. Připomnělo mi to anabázi s našimi postelemi. My je bohužel zaplatili předem, takže jsme čekali, protože jsem se obávala, že by mne čekalo matýrium spojené s tím, abych peníze z prodejce vyrazila zpátky. Takže Asko už nikdy.
    Pohovka je pěkná, u nás by byl trochu problém s bíými částmi, které pohovku hezky oživují (vzdor tomu, že jsme dva, občas tři dospělí a žádné malé děti, tak dokážeme ušpinit ledacos.
    Pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, to je eco kůže, takže se ušpinění nebojím, prostě to otřu vlhkým hadrem. Máme ji i v obýváku a jsem v klidu, když na tom děti jedí. Měj hezký víkend.

      Vymazat
  5. Marti, pohovka se mi moc líbí, vybrala jsi dobře. Potřebujeme rozkládací postel s úložným prostorem, aby u nás mohla spát obě vnoučata. Také nehodlám dát za postel třicet tisíc, ani na ni nemám. Tak připadá v úvahu válenda, také pátrám po takové, aby se líbila a nebyla drahá. Teď jsem spala čtyři noci na skládací matraci a už se těším, až se vyspím na své posteli.
    Ať vám pohovka dobře slouží. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, před časem jsem řešila podobné problémy, vnučky povyrostly a potřebovala jsem pro ně občasné pohodlné spaní:
      prodala jsem původní sedačku a koupila velkou, do el, s jednoduchým rozkládáním a byla v akci, takže za nižší cenu a navíc, matrace je dost vysoko, ne u podlahy, jako ta původní. Holky u nás spí málokdy, ale jsou spokojené a mají ložnou plochu opravdu velkou.
      Přeji hodně štěstí při hledání, doporučuji navštívit hodně prodejen a vše dobře prohlédnout. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Hezký večer Marti, pohovku jsi vybrala parádní, zapadá krásně.Přeji nádherný zbytek víkendu a pohlad za mne krasavici Justýnku.😇Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, díky a pohladím, až se tulačka ráno vrátí :-) Hezkou neděli.

      Vymazat
  7. Konec dobrý, všechno dobré! Ale protože máme hodně podobnou zkušenost z nedávné doby, raději na to moc nemyslím, aby mi nezačal stoupat tlak. Třeba jednou přijde doba, kdy si budou všichni prodejci zákazníků vážit...
    Marti, přeji hezký večer a pohodlné posezení i poležení!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, sedačka je moc pěkná, vyplatilo se si na tuhle počkat, i přes tu anabázi s první objednávkou. Obchodník měl přiznat pravdu. Stane se, že prostě něco nejde, ale vymlouvat se do nekonečna....? To je akorát k vzteku.
    Měj se fajn, ať se na ni dobře sedí i leží :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péti, no občas se mi to stane, ale vzhledem k objemu mých internetových nákupů je to jen malé procento. Spíš mě překvapilo, že je to web, který znám a kde nakupuju snad tři roky. Ten nezájem udržet si zákazníka a ještě pravidelného mě fakt překvapil. To není dobrý marketing a o něm něco vím. Měj pěknou neděli.

      Vymazat
  9. Sedačka je fakt perfektní. A té nedoručené lampičky je mi fakt líto. S lidmi se dá obchodovat, ale neznámým by se věřit nemělo. Proto nakupujeme všechno přes internet přes ověřené dodavatele. Je pravdou, že z druhé ruky se dá ušetřit, ale slevu člověk může dostat i přes slevové portály

    OdpovědětVymazat