středa 1. dubna 2020

tohle není apríl!


aneb co na blogu nebylo.
Takové překvapení či spíše šok je ze včerejšího rána. 
Vstávám celkem brzo, takže je ještě tma. 
Nahoře kouknu z okna ještě rozespalá a říkám si, to je blbost, to se mi zdá. 
Sejdu do přízemí a jsem v šoku. Venku fakt napadl sníh. 
Fotím a dávám na facebook, kde mi vzápětí Růženka píše komentář:
 já myslela, že jsi sáhla do archivu...
Před pár týdny bych si řekla, jéé konečně jsi zavítal i k nám, ale včera už klepal duben na dveře.




Dnes ještě přidávám koláže s Justýnou a Justýna vás moc zdraví.
Posíláme všichni od nás pozdravy a přejeme zdravý den.


Tak to bylo dnes krásné ráno. Paničce spadl na zem z věšáku šál a já rychle utíkala, než si toho všimne a zvedne ho. Spala jsem na něm asi hodinu, krásně voněl parfémem.

Justýna mění často místo na spaní a někdy ji člověk ani nenajde. Myslela jsem si, že nebyla celou noc doma, což jí není podobné, u nás se v noci prostě spí v teple domova. Ráno ji slyším, jak mi přibíhá naproti a zdraví mě. Říkám si, odkud vylezla. No už to vím, prostě teď se bude spávat několik dní až týdnů v tělocvičně.

10 komentářů:

  1. Taky u nás včera proletovaly drobné vločky sněhu, ale do takhle bílého rána jsme se tedy neprobudili. Bílé střechy teď nějaký den zpátky ráno máme, ale to je námraza.
    Dnes svítí slunce, sice teplota asi nejak vysoko nevystoupá, ale je to přeci jenom veselejší při tom všem.
    Klidný den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Také vstávám brzo a každé ráno škrabu silnou námrazu z auta a za vydatného sněžení.
    Je to předpokládám takové rozloučení paní zimy, možná si říká, že její čas rozhodně nepřišel, tak proč se nepřipomenout.
    Na příští týden hlásí už hodně vysoké teploty, ohřejeme se.
    Pohlazení Justýně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, u nás včera také nasněžilo a do odpoledne bylo vše pryč. Prostě apríl o den dřív. :o) Těším se na příští týden, to už hlásí přes den 20 +. :o)
    Měj hezký den. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak už jsem Ti včera psala sníh pak dorazil i k nám, ale moc dlouho nevydržel, sluníčko svítilo a poprašek rychle roztál.
    Justýnka si našla pohodlné místo na spaní, na polštáři v teple domova se krásně spí.
    Přeji pohodové odpoledne. Růža

    OdpovědětVymazat
  5. Chvíli jsem hledala, kde má Justýnka začátek a konec. :D
    Pěkný den, Sabina

    OdpovědětVymazat
  6. U nás bylo včera ráno taky bílo, ale odtálo to během chvilky. Pak ještě sněžilo trochu v poledne, ale to už ani nezůstávalo ležet...
    Jinak si taky myslím, že pokud už má z nebe padat nějaká voda, přišel čas na to, aby to byl déšť a ne sníh :).
    Mějte se i s Justýnou krásně

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, i u nás bylo včera bílo. Stejně tak tomu bylo i v pondělí, kdy sníh vydržel o něco déle. Tedy na severní straně. Včera bylo tepleji, takže mizel pod slunečními paprsky, které občas vystřídaly mraky a z nich opět létaly ty bílé mouchy. :-D
    Justýnka si umí báječně vybrat pelíšek. :-D
    Hezké a zdravé dny

    OdpovědětVymazat
  8. U nás včera ráno taky chumelilo, ale jak vysvitlo sluníčko bylo bílo pryč.Pohlaď modelku chlupatou.Hezký večer.Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, napadlo a koukám, u vás hodně! My měli jen slaboučký poprašek... Asi první a poslední záchvěv zimy - doufám!
    Přeji hezký den a zdravím tebe i Justýnu!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, všichni opět najednou. U nás nebylo nic už po pár hodinách, teď je sice docela zima a mrzne, ale svítí slunce. Pohlazení Justýně jsem vyřídila. Mějte pěkné dny.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.