čtvrtek 24. listopadu 2022

andělé, krystaly a jiné


aneb moje další nákupy. Tedy částečně, vlastně mám na vánoce už všechny dárky, chybí mi jen pro mého muže a to proto, že prostě nevím co pro potěšení, jiné dárky už mu ani nekupuju. 
Tak jen malé nakouknutí do Evy. Velký krám je sice v Mělníku, ale já stejně nakupuju přes jejich eshop a pak to vyzvedáváme v Mělníku, mám to tak ráda a nakupujeme tam docela často běžné věci. Teď ani nevím, co jsem potřebovala, ale už jsem tam hledala pytlíčky či tašky na Mikuláše, protože tento týden se uvidíme první adventní neděli, protože ještě slavíme dvoje listopadové narozeniny a pak už je Mikuláš co by dup a už bychom to osobně dětem nepředali. 
Koupila jsem krásné pytlíky s anděli, které ještě zdobí kolíček se stromečkem. 



A když už jsem letos u těch pokusů, které už jsem nakoupila a na blogu prezentovala, koukla jsem i na Evu a objevila tam chemickou laboratoř na výrobu krystalů. Po konzultaci se synem nakonec koupila dvakrát a mám hotovo. Všechna naše čtyři vnoučata budou mít pod stromečkem pokusy, nebyl to plán, vyšlo to tak.
 



Do košíku jsem přihodila taky velmi voňavou trojbarevnou svíčku, snad bude vonět i zapálená. 




V Hodoníně jsem dostala od sestry ještě něco kreativního a přihodila jsem dětem k Mikuláši. Hodonín znají všechna vnoučata, některá víc, některá míň, ale znají. Tyto kreativní věcičky mám moc ráda a pořád kupuju domů kreativní sešity, které pak společně luštíme, takže z tohohle dárku mám fakt radost.




A ještě přidávám vánoční pohledy. Něco jsem hledala a na fler.cz  na mě vykoukly tyhle krásné pohlednice. Každý rok hledám nějaké originální vánoční přání, tak jsem neodolala. Nejvíc se mi líbil ten medvídek, tak těch je nejvíc. A ještě jsem přihodila samolepící jmenovky. Tenhle příspěvek jsem začala psát už minulý týden, ale nebylo místo na zveřejnění. A od té doby přidávám, tak už dnes končím, nebo to bude dlouhý a to zdaleka tady nejsou všechny dárky a nákupy.
Včera jsem shlédla dvě zajímavé výstavy a dělala rozhovor, něco z toho na blogu určitě bude.
Mějte pohodový den.







5 komentářů:

  1. Ahoj Marti, díky za další inspirace na dárky. Za tu dobu, co Tě znám, jsem už podle Tebe nakoupila plno dárků, ale to už jsem Ti psala. Krásné pohledy, líbí se mi hlavně králíček a medvídek.Taky každý rok kupuju přání, mám to ráda. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky už mám dárky téměř nakoupené. Vánoční pohledy mám taky ráda. Sice už je posílám jen některým přátelům, těm ostatním vytvořím svoje přání a posílám mailem. Vím, že osobitější je poslat přání poštou, ale tak nějak to časem vyplynulo.
    Klidný den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, máš to pěkně nachystané. V EVĚ nakupujeme drogerii, prohlédnu i další. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, já mám nakoupený přesně jeden dárek. A jsem totálně bez nápadu, co dál... Potřebuju hlavně drobnosti, ale nějak nevím...
    Hezký den
    P.S. Mně se z pohledů nejvíc líbí kočika

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, jsi vzorně nachystaná! Já včera dělala adventní kalendář a dělalo mi to radost.
    Ty uděláš radost určitě!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.