sobota 19. listopadu 2022

cestou


Celou cestu na Jižní Moravu ve čtvrtek byla opravdu velká mlha, v Praze nebylo vidět na krok. Rozjasňovat se začalo až po cestě, tak jsem si fotila cestu na Jižní Moravu až právě na Moravě. 
Můj muž mi říkal, při jízdě to budeš mít rozmazané, nakonec těch fotek na vyhození je žalostně málo. Použitelných tedy aspoň pro mě dost a žádná se mi nechce vyhodit, tak zítra bude ještě bohužel druhý díl. Došly mi z domova fotky se sněhem, tady není po sněhu ani památky. 
Dnes odjíždíme, tak snad nebude nikde žádná kalamita.
Mějte pohodovou sobotu.


















3 komentáře:

  1. Marti, Honzík s rodinou jeli na 4 dny do Měřína a tam prý mají sníh i mráz. Dnes ráno jsme spolu mluvili a divili se, že je sníh ( a leží dosud ) i v Nerátkách.
    Dobře dojeďte. Doufám, že sis ve svém rodišti dopřála odpočinek. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, fajn fotky. Mně se nevíc líbí ty první se stromy. V Praze taky něco napadlo, ale přes den bylo lehce nad nulou, tak většina odtála. Doufám, že jsi v pořádku dojela.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji klidnou a pohodovou cestu. Je umrzlo, tak to snad bude OK!
    Marti, zdravím. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.