úterý 15. listopadu 2022

krása za oknem i venku


Já vím, že tuhle kytku už jsem na blog dávala, ale rozkvetla ještě víc a kvete jen několikrát do roka, takže jsem ji fotila znovu. Krása za oknem a já se kochám. A kochám se i pohledem do ohně a přitom pálím svíčky, tohle mám na tomhle období ráda.





A slíbila jsem i krásu venku, i když je to moje stále se opakující téma, ale já té kráse okamžiku nikdy neodolám. 
Ve čtvrtek jsem opět neodolala nádhernému ránu. Já vím, fotím po ránu často, ale pokud je to taková krása jako ve čtvrtek, beru prostě foťák bez ohledu na to, kolikrát jsem nebe už fotila. Je to prostě stálé téma a krása není každý den. 
Pár fotek už bylo na facebooku hned to ráno, kdy jsem fotila. Na blog dávám celou sérii.
Dnes toho na čtení moc není, trochu odpočinkový příspěvek.
Mějte pohodový den.








6 komentářů:

  1. Krásný aeschynantus! Já taky když jsem na chatě strašně ráda sedím před krbovkama a čučím do nich. K tomu si pustím nějakou pěknou hudbu a naleju sklínku něčeho dobrého a labužím si.....

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda pohled z našeho balkonu směrem na kostel. Stále stejný směr to je, ale vždycky trochu jiný.
    To Tvoje ráno je úžasné !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná květina. Tu jsem ještě nikde v květinářství neviděla a je úžasná. Východy slunce miluji a také nikdy neodolám a fotím i když také ze stejných míst. Vždyť ta krása trvá jen chvíli a zmizí. Děkuji za krásnou podívanou a přeji ti hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, nedivím se - tuhle hru barev a světla člověk prostě vyfotit musí...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné svítání, Marti! A do ohně taky koukám moc ráda.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, svítání je kouzelné ! A pohled do kamen taky, máme nová a nemůžu se nabažit. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.