čtvrtek 7. března 2024

než odkvete...


Už začínají vylézat zelené lístečky, takže ještě jednou zlato, než odkvete na zahradě i za plotem. Sára ležela na místě, kde bývá bazén (nový má dorazit v dubnu), a vyhřívala se na sluníčku. Když jsem šla s foťákem, začala se otáčet a pózovat jako modelka, tak jsem ji taky musela vyfotit, aby nebyla zklamaná. Nebylo to v plánu, ta neodkvete.
Mějte pohodový den.










9 komentářů:

  1. Sluníčkové fotky a je vidět, jak si to i Sárinka užívá a vyhřívá se.
    Marti, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé Marti, u vás už to krásně kvete a Sára si užívá sluníčka. Moc hezké fotografie. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Už máte tedy na zahradě zářivé jaro. U nás má zlatý déšť jen začínající pupeny.
    Sára si to jaro pěkně užívá.
    Včera u nás ale byla docela dost zima. Slunce sice svítilo, ale vítr byl dosti chladný.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné to máte a Kočička je u vás spokojená.
    Ani se jí nedivím. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, krásně ti forsythie kvete 👍👍 a kočička využívá slunečního svitu.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Taky už jsem měla pár větviček ve váze.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Tak u nás zatím jen kvete bez zelených lístečků. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, na Sáru jsem byla zvědavá nejvíc :-) Vypadá jako chytrý lovec, válet se na sluníčku, ale pořád sledovat, co se kolem děje. Já zatím mám ve váze jen ty kočičky :-)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.