sobota 30. března 2024

první květ...


První květ třešně, ale další rozkvétají před očima. Tohle jsem fotila včera ráno a odpoledne jich tam bylo už podstatně víc. 





A aby to nebylo jen o jediném květu, tak ještě tip na dárek. Vymyslela a koupila jsem dárek vnukovi k narozeninám. Je to malíř, tak rozhodně něco k tvoření. Mám z toho radost. Nakoupila jsem na Lidl.cz jak stolní malířský stojan v kufříku crelando® Stolní malířský stojan v kufříku | Lidl.cz, tak i sadu štětců.
A to je dnes vše. Pohodové svátky všem.



6 komentářů:

  1. Marti ta souprava je super. Podobnou jsem také v Lidlu kupovala před lety naší vnučce Lucii a používá ji dodnes. K tomu ještě menší plátna a radost byla veliká. První obraz, který pomocí stojanu namalovala, mám v obývacím pokoji. Je to super dárek. Dobře jsi koupila. Krásný den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásným už aby bylo jen teplo a všechno mohlo hezky vyrůst. Od Crelanda mám pastelky a jsou skvělý

    OdpovědětVymazat
  3. Dárek bezvadný a rozkvétající třešeň v březnu pro mne neuvěřitelná :-).
    Hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, naše višeň už taky kvete. Ve středu jsem si všimla prvních kvítků, teď už je koruna bílá z dálky...
    Pro malíře si vybrala parádní dárek.
    Přeji hezký sváteční den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, dárek dobrý, bude se líbit. A rozkvetlými stromy se teď kochám, jde to postupně, ale rychle, snad budou lítat i včelky, těch zatím moc nevidím. Krásné Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  6. Marti zdravím, je to hezké jak to všechno kvete, jen aby to nezmrzlo. Souprava pro vnuka je krásný dárek ! Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.