sobota 9. března 2024

usmějte se prosím


je tady pravidelné okénko humoru na měsíc březen. Tak snad vás opět pobavím, snažila jsem se s výběrem. Tedy první polovina je náhodný výběr vtipný či roztomilý, tak jak mě to potkalo, druhá polovina již je výběr cílený. Pohodové dny s úsměvem.


























8 komentářů:

  1. Marti, tvé okénko s humorem jako vždy nezklamalo
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Legrace není nikdy dost!
    Marti, děkuji a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Bože, sobotu, já už jsem zase napřed :o)
    H.

    OdpovědětVymazat
  4. Za mně dobrýýýýýýýýýýýýýýý !! :-)))))))))))))
    Pěknou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, skvělý výběr, to jsem potřebovala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, usmívám se a děkuji za prima humor. 🤣😂🤣
    Měj prima dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, opět jsi krásně vybrala. Ten první obrázek mám v práci na nástěnce.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti super jsme se nasmáli hlavně u toho jídleního lístku....Přeji Ti krásný večer.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.