sobota 2. března 2024

Sára



Tyhle fotky jsou už staré několik týdnů, nějak prostě nestíhám. Fotit jo ale psát. Mám teď hodně psaní pracovně. Tohle jsem fotky z rána, kdy spolu se Sárou pracujeme. Buď na mě nakukuje za notebookem a pozoruje, co dělám. A zdržuje, protože chce hladit a trochu pomazlit. Když se unaví, usne u počítače nebo se přestěhuje na židli, kterou mám naproti své židle, takže má pocit, že je u mně. Fotila jsem s bleskem, protože vstáváme opravdu moc brzy ráno, takže fotky nic moc.
I když je teď občas už teplo, Sáře se moc ven nechce a musíme ji přemlouvat. Když jdu ven jen já a lákám ji, začne se ohlížet po páníčkovi, jestli jde ven s námi, sedne si a čeká. Pohledem mého muž přemluví a sotva se můj muž zvedne od počítače, už letí ven za mnou. Je jako malá dítě. Venku musíme být prostě všichni. Ale jakmile se někdo z nás chce vrátit domů, tak se hned postaví ke dveřím a jde taky. Tohle se děje několikrát za den, jen málokdy zůstane venku víc než pár minut.
Fakt připomíná malé dítě, je ráda, když jsme venku všichni. Mezitím samozřejmě chodí ven i sama. Svoje dvířka má otevřena jen do domu, ven jí musíme otvírat. Při jejím pohybu bychom nevěděli, kde je a my rádi víme, kde zrovna je.
Miluje taky, když maluju. Pozoruje bedlivě, co dělám a taky překáží. Barvu, jak vidíte na fotce, máme i na druhé straně stolu, kde nemaluju. Všimla jsem si toho taky až na fotkách.
Tak dnes v hlavní roli Sára.
Mějte pohodovou sobotu. 





10 komentářů:

  1. No jo, je to prostě krasavice. Vy ji máte rádi, ona má ráda vás !
    Klidnou sobotu a pohodový víkend,Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Na první a poslední je vidět co si evidentně o tobě myslí. Jelikož je to dáma, ví že vypláznout na někoho jazyk je neslušné, ale když to udělá jen tak maličko ..... to že musíme být všichni venku zas vyžaduje Myšpulín. Samozřejmě že lítá venku i sám, ale když jsme tam všichni je nejspokojenější

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, ty první tři fotky jsou skvělé - moc se mi na nich Sára líbí.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, je krásná a nádherně se jí leskne kožíšek. Je vidět, že je v kondici. 👍🐱👍
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Sára je moc hezká, ale Marti, bleskem bys ji fotit neměla. Můžeš jí zničit oči, které kočky mají obzvláště citlivé. Pokud máš zrcadlovku, tak si nastav vyšší citlivost, nižší clonu a delší čas a fotky vyjdou i bez blesku. Přeji Ti krásné dny a Sáře posílám pohlazení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, tohle už dávno neplatí a současný blesk neublíží očím ani u miminek, což se dřív tradovalo. Cituji: Může blesk fotoaparátu oslepit kočku?
      Bolí blesk fotoaparátu oči koček? Blesk fotoaparátu ve většině případů nebolí oči vaší kočky. Pokud je kočka mladší než 3 měsíce a pokud je výkon blesku 1/64, může blesk ovlivnit její oči. Nedojde k žádnému trvalému poškození očí.
      https://midogguide.com/dog-breeds/can-camera-flash-blind-dogs.html. To už je mýtus. Měj pohodové dny.

      Vymazat
  6. Marti, zdravím. V příštím životě chci být kočka u vás. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná, ta vaše kočka je prostě kočka!
    Marti, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Je nádherná. Mia mi taky asistuje u práce. :) měj se pěkně. Sabina

    OdpovědětVymazat
  9. Marti to je hezké zpravodajství o Sáře. Moc se mi líbí první fotografie, ty oči ! Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.