pátek 6. října 2017

horší než Kocourkov - pokračování


Slíbila jsem, že dám vědět, jak moje komunikace s PPL pokračuje. V tomto případě, jak skončila. Všechno najdete v emailové korespondenci, takže nemá smysl se tady ještě k tomu vyjadřovat. 
Můj názor jsem sdělila víc než jasně.
Jen tady zopakuji, že mě to fakt mrzí, ale udělat to bylo správné. Nechci žít stádně a už jsem dost stará na to, abych nechala s sebou manipulovat sem tam. 
A možná to pomůže aspoň tomu, že se třeba někdo chytí za nos a nebude si myslet, že smí vše.

Navazuji tam, kde jsem skončila v v první části.

Sent: Monday, October 02, 2017 2:44 PM
To: Info PPL (PPL CZ)
Subject: RE: RE: Napište nám - opět problém

Dobrý den,
řešíte ale problém, o který mi vůbec nešlo. Já jsem neměla problém se zásilkou. Přečtěte si prosím moje emaily pořádně. Dušková

Datum: 3. 10. 2017 16:43:13
Předmět: RE: RE: Napište nám - opět problém
Vážená  paní Dušková,

Vaše stížnost byla předána na příslušné depo k prověření.

Děkuji a přeji hezký den

Datum: 4.10. 2017 8:29
Dobrý den paní ...,
děkuji za zprávu. Budu tedy očekávat odpověď. Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem

Marta Dušková



Dobrý den,

Dle vyjádření z příslušného depa, měl skutečně řidič na uvedené trase problémy s platebním terminálem, ale Vám bohužel poskytl zavádějící informaci.
Platební terminál samozřejmě standardně má.
Řidič bude sankcionován dle interní směrnice a bude důrazně upozorněn, aby v obdobných situacích poskytoval příjemcům korektní informace.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den

 Datum 4.10. 2017 18:22
Dobrý den,

proč mám v tomhle případě pocit, že potrestán je nevinný a mě to fakt mrzí. Nebyl to rozhodně první případ, jak jsem již psala a opakovala v emailech několikrát, stává se mi to v poslední době pořád a řidiči jsou různí. Problém bude asi jinde. Prostě si zvolte, zda chcete mít možnost, aby zákazníci kartou platili či neplatili a neklamte je.  Tuto komunikaci jsem zveřejnila na svém blogu a v komentářích se dozvídám o podobných zkušenostech z různých oblastí, je tedy předpoklad, že to není "můj" řidič, takže vaše odpověď není pro mě uspokojivá. Dříve jsem s vámi problém neměla. Je to až v poslední době. 
Od této chvíle, pokud si při nákupu budu moci zvolit dopravce, přiznávám, PPL to fakt nebude a domnívám se, že nebudu sama. 

S pozdravem

Marta Dušková

10 komentářů:

  1. 1/obdivuji Tě,že vydáváš svou energii..
    2/ víš co je smutné,že v naší zemi si málokde váží zákazníků,tady je stále takový předrevoluční postoj k zákazníkům.PANÍ SE VYKECÁ jedem dál..:-(
    3/příště stejně zase přijede ppl bez terminálu....

    Hoď to za hlavu!
    Hezký víkend !
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já se právě takto uklidním. Kdybych to nechala tak, tak mě to pohltí. Nechci být ovce v rukou někoho jiného. I tobě hezký víkend.

      Vymazat
  2. Mám to podobně Marti, ráda dotahuji věci do konce a nechci (pokud do jenom jde a je možné) házet věci za hlavu. Alibisticky vše hodili na řidiče, ač je zcela zřejmé, že se to děje po celé republice (viz komentáře). Takhle je to pro ně nejednodušší tě odbýt. Jako - podívejte se paní, co jste svým stěžováním chudákovi způsobila! - a to je velmi špatný přístup. Oni nechtěli vůbec pochopit podstatu věci. Nesmíme si nechat všechno líbit, jenom proto, abychom měli "klídek", jenom si doma zanadávat a mávnout rukou. My Češi tohle umíme nejlépe - jenom nadávat na všechno, ale nic neřešit až do konce. Jsem ráda, že jsi vytrvala, i když to zajisté nevyřešili k tvé spokojenosti, to chápu.
    Marti, vždy máme volbu.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, moc ti děkuji. Vidím, že jsi mě pochopila. Jde mi jen o princip, žádný osobní přínos z tohoto boje přece nemám :-) Očekávala jsem, že to nějak takto podobně dopadne a jsem ráda, že pro sebe jsem si to ukončila a udělala vše, co jsem považovala za nutné. Člověk vyroste teprve tehdy, až dokáže přiznat chybu, všichni je děláme, ale tady u nás se to moc nenosí. Ano, vždy máme volbu a já chodím ráda přímo. Hezký víkend a ještě jednou děkuji.

      Vymazat
  3. Marti, děkuji že jsi nás seznámila s tím, jak to dopadlo... já si pořád myslím, že se napříč všemi dopravními službami děje něco nekalého.. Co, to by nám objasnili jen ti, kdo pro ně jezdí.. takže pláčem sice hezky, ale na špatném hrobě. A další nešvar u nás je, že skoro nikde nikdy nepřiznají konkrétní chybu... jednodušší je vše zaobalit do bla bla bla, no uvidíme, kam se situace vyhrotí.. možná se ti bude zdát, že míchám hrušky s jabkama... ale viz uber, a abb, však někoho napadne jak na to.. a možná už i napadlo... měj se hezky, amazonko .)Lenka kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji a souhlasím s tebou. Už se nechci opakovat viz moje odpovědi výše a nemícháš hrušky s jablkama, rozumím tomu. Děkuji a hezký víkend.

      Vymazat
    2. Marti, líbí se mi to a naprosto s tebou souhlasím, protože také jdu ráda za "věcí", když je potřeba. Marcela

      Vymazat
    3. Marcelko, děkuji. A vzhledem k svému věku už jiná nebudu a navíc si urputně myslím, že je to tak správně :-)

      Vymazat
  4. No, skončilo to, jak to skončilo. A stačilo by tak málo. Nemít v sms nepravdu. Když tam je, že mohu platit kartou, tak to tak má být. A je na nich dát si to s řidičemm do pořádku ještě před jízdou- jenže!.....
    Klidnou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně tak. O nic přece extra nešlo. I tobě hezký víkend.

      Vymazat