úterý 3. října 2017

horší než Kocourkov



Včera jsem se tedy fakt pobavila.
V příspěvku zde jsem popisovala problémy s dopravcem PPL a někomu jsem v komentáři slíbila, že zveřejním výsledek mojí komunikace. 
Rozhodla jsem se totiž dopravce kontaktovat, páč nechci už být ovce, která vše spolkne. Nevím, jestli dosáhnu nějaké změny, nicméně mě rozčiluje, když ze mě někdo dělá blbce a podává lživé informace. 
Přikládám dosavadní komunikaci, kterou jsem zkopírovala z emailů. Vymazala jsem jména pro jistotu, v komunikaci navíc nejsou důležitá. Komunikují se mnou dvě ženy.
Na závěr, i když vlastně "kauza" není dořešena, se myslím pobavíte. 
Aspoň já jsem se tedy bavila.
Říkám Kocourkov :-)
A teprve teď mě to začíná opravdu bavit.

Sent: Thursday, September 21, 2017 10:31 AM 
Vaše zpráva: 
Dobrý den, mám dotaz. Proč podáváte přes sms mylnou informaci, že je možné platit kartou, když se mi v úterý 19.9. opět stalo, to co již několikrát. Řidič mi sdělil, že tuto službu nemá aktivovánu. Náhodou jsem měla hotové peníze, ale pokud mi napíšete, že lze platit kartou, tak tou kartou platit chci. A znovu opakuji, stává se mi to nyní již pořád, ale já pokaždé samozřejmě zapomenu, protože mi dováží i jiní přepravci. Můžete mi prosím odpovědět, v čem je problém? Pokud kartou platit nelze, chci to mít zdůrazněno v sms, v opačném případě platit kartou chci.
S pozdravem Marta Dušková 

Datum: 22. 9. 2017 18:23:20
Dobrý den,
Omlouváme se vzniklé komplikace, ale bohužel řidič, který Vám doručoval zásilku má nejspíš terminál v servisu pro poruchu.
Náhradní terminály bohužel příslušné depo nemá k dispozici.
Děkujeme za pochopení. 




Dobrý den,
Vaše odpověď mě tedy vůbec neuspokojila, páč to nebyl první případ, už se mi to stalo vícekrát, ale to už jsem psala a navíc mi řidič sdělil, že službu nemá aktivovánu. Dnes mi opět budete doručovat balík a opět je v sms možnost placení kartou. Takže opět budu zkoušet platit kartou.
S pozdravem Marta Dušková 

24.9. 2017 9:00
Takže dnes pokračuji. Včera jsem opět nezaplatila kartou. Uvědomila jsem si, že většinou mám zboží zaplaceno předem, proto nemám problémy s PPL pokaždé. Někdy se mi ovšem předem platit nechce, protože buď neznám web anebo má zboží přijít za měsíc. Očekávám začátkem října další dva balíky, které nemám zaplaceny předem. Myslím, že je to u vás docela problém, který byste měli řešit. Podáváte klamné informace prostřednictvím sms.
S pozdravem
Marta Dušková

Datum: 25. 9. 2017 10:39:10
Předmět: RE: RE: Napište nám - opět problém 
Dobrý den,
Pro předání stížnosti na příslušné depo Vás požádám o 11ti místné číslo Vaší zásilky.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

Sent: Monday, September 25, 2017 10:52 AM
To: Info PPL (PPL CZ)
Subject: RE: RE: Napište nám - opět problém

Dobrý den,
číslo poslední zásilky je 40990869905. A měla jsem problém už několikrát, ale čísla zásilek nebudu vyhledávat.
S pozdravem
Marta Dušková



Dobrý den,
velice se omlouváme za komplikace.
Emaily jsou zpracovány chronologicky po sobě, k Vašemu jsme se dostali až nyní.
Dle systému vidím, že zásilka byla již doručena.

2.10.2017 14:44
Dobrý den,
řešíte ale problém, o který mi vůbec nešlo. Já jsem neměla problém se zásilkou. Přečtěte si prosím moje emaily pořádně. Dušková

18 komentářů:

  1. Obdivuji Tvoji trpělivost.Já navrhuji vytvořit mapu,kde nelze platit u ppl služby kartou.Hlásím se za Prahu východ .-).Řešila jsem tento problém mnohokrát.Podle mne tuto službu vůbec neposkytují :-(.Mnohokrát se mi stalo totéž a se stejnou výmluvou..Je vůbec někdo ,kdo již u ppl vozu zaplatil kartou ?.-)...Měj se krásně,držím palce,to bude ještě výživné .-))..Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já jsem právě dřív kartou platila, ale už je to dlouho, protože většinou mám balík zaplacen dopředu. To není moje trpělivost, naopak netrpělivost a nerada mávám rukou nad něčím. Ať si jasně nastaví pravidla a je to. No, výživné to asi bude, pokud někdo vůbec zareaguje :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  2. Tyhle "drobnosti" mne také dovádějí k tvrdohlavosti a nechci si to nechat líbit. S PPL sice tyto zkušenosti Marti jako ty, nemám, platím raději vždy předem (pokud hlavně mám již s e-shopem zkušenosti). A jezdí k tobě auto označené PPL? Mnohokrát mi zásilku vykládají řidiči v autech bez označení, zřejmě najatí na jednotlivé dopravy. Takže asi nejsou jejich zaměstnanci. V tom by mohl být "zakopaný pes". Já v létě bojovala s Tchibem. Vytočili mne svým přístupem a mailovou komunikací, kdy se vystřídalo pět jmen a každý mlel něco jiného, lhali, překrucovali. Od té doby jsem si tam neobjednala - nemohu :o)))) to vnitřně překonat. V Německu by si to k zákazníkům nedovolili...
    Tak bojujme!!
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, auto jezdí vždy označené, v tom to nebude. Je pravda, že téměř vždy mám zaplaceno předem, ale před lety jsem normálně kartou platila. Včera jsem zažila něco podobného s GEIS. Říkám mu, platím kartou a on: já nevím, proč mi dnes ten terminál nejde!!! To už není náhoda, to bude trend. A právě proto to nevzdám, a když neodpoví emailem, budu volat :-)

      Vymazat
  3. Prostě Kocourkov. Oni si to přehazují jako horký brambor a navíc utíkají od věci.
    Já jsem zatím u PPL platila hotově, takže mi problém nenastal, ale jak už jsem psala minule, v sms mám vždy poznámku o placení kartou.
    Jsem zvědavá na pokračování :-).
    Klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem taky zvědavá na pokračování a nechce se mi jen tak to vzdát. Hezký den.

      Vymazat
  4. Dobrý den Marti, já s PPL problémy nikdy neměla,platila jsem přes banku a nebo hotově.Zato s ČP to je skoro vždy na mrtvici. Jednou mi volali bez aviza, že stojí před domem
    Byla jsem na nákupu a tak mi řekli abych jela do sousední vesnice za nima. Když jsem je dojela a ohradila se , tak prý toho mají hodně.A bylo toho víc.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Martino, jo pošta je kapitola sama pro sebe. To mám vícero příběhů :-), ale tady mě vytáčí ten příslib, kartou můžete platit... Hezké dny.

      Vymazat
  5. Ha ha ha .. směju se tu silným hlasem... teda konec mě pobavil hodně.. Já jsem ti to milá Slunečnice psala, že pes bude zakopán v tom, že nejezdí ten, kdo by měl... Jak a co provádějí, to úplně nevím.. jen se domnívám. a podle hesla -mysleti . houby věděti- tedy nebudu své teorie rozvíjet. Mi se to stalo s Geisem.. ale myslím, že to je stejná šablona u všech dopravců. A ty odpovědi na e.mailovou korespondenci jsou další kapitola, tam jsou jen asi 4 šablony, a ty se hold do žádné nehodíš. tak mám podezření, že se ještě dovíš věci :)))))ha ha.. Já jsem asi před měsícem oslovila Košík /e shop potraviny/, aby byli tak hodní, a upravili si možnost dodání o naši vesnici, že vidím každý den několikrát jezdit kolem domu jejich auto, a na jejich stránkách nejsme uvedeni. Tak mi přišla odpověď, že k nám nezavážejí a z důvodu vzdálenosti to nemají v plánu.. podotýkám, že jezdí před nás i za nás... tak jsem se to několika mejly snažila vysvětlit, no nepochodila jsem...hold jako v tom filmu nezastavujem... máme spoždění.. držím ti palce a jsem napnutá, jak to dopadne .. pa lenka kočka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, jsem ráda, že jsi tady. Myslím, že zpětnou vazbu jsem slíbila tobě. No, teď u nás byl potřetí stejnej pán, já je spíš podezírám, že prostě kartu nechtějí, páč za to platí a trvá to dýl. Ale mně je to jedno. Ať prostě napíšou, že kartou nelze a bude to v pořádku. O Košíku mi nemluv. Já jsem zaregistrovaná u všech společností, které dodávají "žrádlo", aby mi hned sdělili, až k nám konečně začnou jezdit. Mám dokumentaci s Tesco, které dováží do vesnice o kus dál, do mrňavé vesnice, kde polovinu obyvatel tvoří moje kamarádka a její rodina. My jsme o pár kilometrů dál, ale blíž k Mělníku a obyvatel je víc než 1000 a většina jezdí za prací do Prahy. Přece bych nebyla sama, kdo by si nechal dovážet. Jejich argument je, že logisticky to pro ně není přijatelné, je to daleko. No nic to by byl další příběh na rozčilování. Teď chci dotáhnout do konce tento :-) Hahahaha, pokud mi to tedy druhá strana dovolí. Problém je v tom, že já pro ně nejsem zákazník. Zákazník je obchod, u kterého objednávám, a proto je netrápím. No, nic oni nevědí, s kým bojují :-) Už tady nejde o nic víc než o princip a to mě popohání dál :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  6. Haha, jeden o koze, druhý o voze..., ale komunikace nevázne a možná bude pokračování ne? Pevné nervy!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu Kocourkov. Pobavila jsem se a jsem zvědavá, jestli ještě odpoví. Pěkné dny D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, už to pokračuje. Včera odpověděli. Asi pochopili, že se nevzdám. Měj se krásně.

      Vymazat
  8. Stokrát nic umořilo i vola.
    A přitom je to tak jednoduché, přiznat, že jsem pochybil, je pro mě jako pro provozovatele tak jednoduché a lidské. Pokud se terminál pokazí / což mohu z vlastního provozu potvrdit, někdy trvá i pár dní než přijde opravář /, prostě se slušně omluvím a nelžu.
    Držím palce při útoku na stádnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pracovala jsem pět let v komerčce a vím, co dokáží platební karty a terminály, ale tady je to již moc náhod najednou. Několikrát jsem schopná to pochopit, ale furt ne. Takže pokračuju. Díky.

      Vymazat
  9. Milá Slunečnice, do našich zážitků mi přibyl jeden do sbírky.. dnes mi GLS doručila balík, který nebylo nutno zaplatit, ale podle slov doručitele ani podepsat.. takže kdyby ho hodil někde přes plot, tak se asi nic nestane.. koukala jsem na něj jak sova z nudlí.. Jak říkáme my na Moravě - Aj tak se može :) Lenka kočka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ano, aj tak sa može :-) A musím říct, že toto se mi děje v poslední době pořád. Nic nepodepisuju, takže bych klidně mohla tvrdit, že jsem nic nedostala. Jinak má to pokračování a jsem z toho rozčarovaná. Pokud to stihnu, bude pokračování a pravděpodobně konečná zítra.

      Vymazat