středa 4. října 2017

vadí nevadí...


Včera mi nevadilo, že prší.
Pohybovala jsem se mezi sovami a růžemi. Kreativní den bez zahrady mě bavil.
Už je čas se ohřát, takže jsem šila nahřívací polštářky a plnila peckami z našich třešní, které jsme nasbírali v létě.
A vytvořila další nedokonalý polštářek z patworku. 
Polštářek na přání. Pořád ještě na koleni.

8 komentářů:

  1. Dobrý večer Marti, krásný polštářky.Já jsem romantik,takže šiji polštářky většinou růžičkové a ještě olemuji bavlněnou krajkou.Takto šiji i ubrusy.A na zimu pletu polváčky na polštářky a plédy zase většinou s copánkovým vzorem. Mějte krásný zbytek večera.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer Martino, děkuji. Já krajku také používám, ale na nahřívací polštářky jen někdy, páč to jde do mikrovlnky a tak musím každou krajku nejdřív vyzkoušet, zda tam může. Tady jsem měla pocit, že látky jsou krásné i bez krajky. Já už jsem léta nepletla a copánkový vzor vůbec neumím, přestože se mi moc líbí a polštáře a plédy z toho musí být úžasné. Hezký večer.

      Vymazat
  2. Sovičky jsou roztomilé, růžičky romantické a patchwork nemá chybu. Hezky jsi využila propršený den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuji. Prší už i dnes, ale tvořit budu s vnoučaty, páč jdu do zítra hlídat do Prahy :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Marti, musím pochválit tvoji aktivitu. Nahřívací polštářky jsou potřeba a ty tvoje jsou i moc pěkné. Někdy je dobré porušit stereotyp a udělat si radost povedeným dílkem. Pozdravuju Květa

    OdpovědětVymazat
  4. Tak zrovna dnes mi taky nevadí, že je venku mokro, že prší, že je to takový den-vzhledem k počasí- nanicovatý. Budu se věnovat tomu, co mne baví. Trochu háčkování, trochu šití.
    Látky na polštářcích jsou moc hezké! Polštářek na přání vypadá dobře.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji a přeji úspěšné tvoření. Já jedu dnes do Prahy hlídat, takže budu tvořit asi něco z kostek :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.