pondělí 9. října 2017

veselé kostky


Už začínám přemýšlet o Ježíškovi, ale říjen a listopad jsou u nás opět narozeninové měsíce, takže hlavně kupuju dárky k narozeninám.
Zveřejnit mohu jen ty pro děti. Zatím tedy. Ostatní budou na blogu až po...
Už jsem tady psala, které hračky u našich vnoučat vyhrávají a mimo jiné také roboti a lego to jistí. 
Je nadčasové. Kupovali jsme jej už našim dětem, tenkrát i za polovinu platu. 
Dnes už je přece jen dostupnější.
Dávám sem tento tip na dárek, protože na webu Veselé kostky jsou na lego celkem velké slevy. 
Třeba někdo z vás bude chtít využít.
Krabici jsem nerozbalovala, ale i tak jsou stejně jen kostičky. Přímo tohoto robota mají na skladě poslední kousek, ale ve slevě je spoustu dalších a krásných sestav lega, tak ještě je čas slev využít.

6 komentářů:

  1. jé č.5 žije :-)))..super tip! M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Míšo, vidíš, to mě nenapadlo :-) A je mu podobnej :-)

      Vymazat
  2. Tak tenhle typ dárku mám na jedné straně už za sebou a na druhé straně (snad někdy) před sebou. Aneb syn už je na stavebnici velký a vnoučata mi ještě nepořídil.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě Stáni, hezké dny. Třeba příště něco využiješ.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No jasně že už ťuká :-) Ale u nás musí počkat, až odbudu několikeré narozeniny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.