středa 16. ledna 2019

konec hry o diář


Malý princ už bude mít svého majitele. 
Moc děkuji za hojnou účast a jsem ráda, že diář nebude ležet ladem.
Stejně jako většina z vás používám diář v notebooku, ale papírový potřebuji na poznámky při jednáních a schůzkách, poznamenávání kontaktů, adres schůzek... 
Navíc ho mám ráda i z určité nostalgie, něco jako posílání pohledů poštou. 
V době vyspělých technologií je to něco, na co si můžu sáhnout. Navíc bych možná i zapomněla, jaké to je psát rukou. Sice to většinou nemůžu po sobě přečíst, ale to je jiná.
Telefon využívám jen na případné připomínky. 
Mám předpotopní telefon tlačítkový ne dotykový. Není tedy starý, ale je to moje rozhodnutí. 
Možná budu za chvílí jediná, kdo ho ještě má.
Doma leží luxusní dotykový s mnoha funkcemi, některé jsou pro mě naprosto nepochopitelné a k životu je fakt nepotřebuju, ladem, takže bych jej mohla využít.
Já mám telefon ovšem jen na sms a telefonování, nechci být připojena a k dosažení všude, kam se hnu. Když už někam jedu, nechci se na telefon vůbec koukat, pokud nezazvoní, a ani přijímat žádné zprávy z virtuálního světa.
Všem děkuji ještě jednou za hezké komentáře, které mě vždy moc potěší.
A můžeme přistoupit k losování. 
Dnes je to velmi aktuální příspěvek, páč píšu a fotím tak, jak se to teď v tomto okamžiku děje.



Přiznávám, že dnes byla na mě nejen celá příprava, ale i losování bez přítomnosti notáře 😀.
Můj muž vstává dost pozdě, někdy v 10, někdy v 11 a já mám po obědě naplánovány dvě akce a na později jsem to nechtěla nechávat. Jednak jsem byla sama zvědavá, jsem celkem netrpělivý člověk, komu budu diář posílat a druhak se mi po akcích určitě nebude už nic chtít. 
A navíc jsem vstala už po páté, tak ať mi to dnes "odsejpá". 
A čeká mě přepisování z diktafonu ze včera.
Takže řádně promíchat, netřepat a je to tady:


Koukla jsem na komentáře a je to Ilonka. 
Ilonko moc gratuluji. Prosím napiš mi svůj email. 
Všem ostatním děkuji za účast a mějte pěkný den a ahoj zase zítra.

12 komentářů:

  1. Martinko,
    to snad není ani možné ?!
    Jupí :-)
    Mám ohromnou radost !
    Losování v puntikatém hrnku, pro ty mám slabost na úžasném klavíru, ten jen celý život obdivuji, chtěla bych ho mít doma ,ale bohužel nemám hudebním sluch , ani hlas a Malý princ a diář ve spojení to už je dokonalé !
    Martinko, udělala jsi mi krásnější den !
    Mohu, tě i poprosit o to věnování ?
    Děkuji♥
    Email je : Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, mám radost, že máš radost a pošlu co nejdříve. Měj krásný den.

      Vymazat
  2. Gratuluji Ilonce k výhře. Do hry o diář jsem se nezapojila, protože bych ho nevyužila a Ilonce bude určitě dobře sloužit. Navíc je krásný, takže o to víc ji výhra určitě potěšila.
    Koukám, že jsi ranní ptáče, v 5 jsem měla ještě půlnoc.;-) Většinou se budím kolem 7 hodiny. Včerejšek byl výjimkou, nespala jsem od půl třetí, protože jsem byla nervozní z kontroly na cévním.
    Přeji Ti vydařené odpoledne. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, no občas fakt vstanu takhle brzo, ale většinou o hodinu později. Hlavně, že kontrola dopadla dobře. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Já, Ilonce rovněž gratuluji a tebe, Marti, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky gratuluji výherkyni. A tebe Marti aspoň zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, i já tebe zdravím a ať ti to dnes v práci uteče.

      Vymazat
  5. Srdečne výherkyni gratulujem. Ja som nesúťažila, lebo diár nepotrebujem ... Používam stolový kalendár, tých akcií až tak veľa nemám. Oceňujem nafotený postup losovania ... hi hi ... Marti, maj pekné dni ... l.

    OdpovědětVymazat
  6. Já taky gratuluji Ilonce a jestli ještě nespíš tak hezký pozdní večer.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, nespala jsem, ale jak vidíš, odpovídám tentokrát pozdě. Čtu, ale nestíhám už odepisovat. Měj se krásně.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.