pondělí 27. července 2020

dušinky nebo Dušinky...



Kdo mě čtete déle, už víte, co jsou dušinky. 
Miluju umění výtvarnice Dušany Rapošové. 
Už mám doma malou sbírku. Kabelku už možná tři roky a musím podotknout, že vypadá naprosto netknutě, což nemůžu říct o jiných značkových kabelkách, které mám kratší dobu a už mají odřená ucha anebo rohy. A to dušinkovou nosím imrvére teda furt a v každém ročním období a nejen proto, že je krásná, ale je i úžasně lehká, takže když tam nacpu těžký foťák a běžné věci, není to tak těžké, jako ostatní kabelky, jejichž váha se po naložení zdá, jako bych zásobovala nějakou stavbu. 
Její celkem vyšší cena se vyplatila.
Krásná přáníčka ovšem do sbírky nebudou, ty půjdou do světa.
 I plná cena 69 Kč mi přišla přiměřená, ale přece jen víc slyším ve svém věku na slevy. Takže když to na mě vykouklo za 29 Kč, už jsem neodolala a koupila čtyři. 
Navíc mám v dohledu předávání dárků ke dvěma narozeninám, tak toho hned využiju. 
Mám ráda originální věci, které běžně nekoupím a toto je originální. 
Pokud se vám přáníčka líbí, můžete vybírat tady





A pokud vás Dušinky zaujaly obecně, všechno od kabelek, batohů, polštářů, hrníčků ... najdete tady. Tedy, jak jsem hledala pro vás, zjistila jsem, že kabelky v sekci dušinky nejsou a nemohla jsem je najít. Ale každá Dušinka má své jméno, já mám Antonii, takže po zadání vyjelo všechno zboží s touto Dušinkou
Nevím, proč tato změna k horšímu. 
Já jsem si původně myslela, že už snad žádné kabelky v nabídce nejsou.
Mějte pěkný vstup do nového týdne. Já dnes jedu za reportáží.



10 komentářů:

  1. To je nádherné. Také mám ráda podobné kousky - kabelky atd. ale žádnou teď nemám - tedy takovou designovou. budu asi muset napsat Ježíškovi. :)
    Měj se krásně, Sabi

    OdpovědětVymazat
  2. Dušinky jsou kouzelné. Moc se mi líbí Tvoje kabelka a rozumím Ti. Mám nákupní tašku s obrázkem postavičky Gorjuss a také je moje oblíbená. Kabelky si prohlédnu,už jsem si žádnou dlouho nepořídila.
    Měj hezký začátek nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné! Úplně chápu tvé nadšení :-) A ta fotka na tom klavíru té kabelce tak sluší!!! Měj se hezky Marti, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc roztomilé obrázky. Děti z přáníček musí být vedle.
    Měj hezký večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, kabelku už jsem myslím chválila, je fakt originální a ten obrázek je takový něžný (i když mně by nevyhovoval tvar - já jsem batůžková, ale to už je jiný příběh) a originální přáníčka určitě udělají radost.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. To je milé. Neznala jsem. Krásné, i to pojmenování. Udělají radost.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, kabelku si pamatuji, je to vlastně obraz na tašce. A přáníčka, ta jsou prostě kouzelná!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj holky, dnes odpověď pro všechny. Vidím, že některé z vás si na dušinky vzpomněly, ano obraz na tašce. Líbí se mi, že jsou to obrázky hlavně pro dospělé. Mějte pěkný den.

      Vymazat
  8. Matri díky za tip, objednala jsem - i jmenovky na dárky. J

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.