středa 8. července 2020

úplně obyčejný den


Včera bylo na koupání celkem zima a foukal vítr, takže ani otužilý Alan neuvažoval o bazénu. 
Moc kreativní den to teda nebyl a tím pádem ani inspirativní.
Na nějakou kreativitu nám došla všechna lepidla, tak se zábava smrskla na kreativní sešity, kterých jsem naštěstí nakoupila dost. Hodně děti brnkaly na piano a harmonium a Lola krásně zahrála na oba hudební nástroje Skákal pes. Alanovy produkce jen tak docela ladily a místy se daly i poslouchat.
Lola se naučila hrát karty na počítači, tedy naučil ji děda, a taky zkoušela docela složitou matematickou hru 2048 a pořád na mě volala, kolik má bodů.
Alánek většinu času tráví na terase na písku, jsem ráda, že jsme terasu zprovoznili. Je to další místo k hraní, když se nikam zrovna nejede a není na koupání.
Jinak se couralo dovnitř a ven. Na zahradě se předváděla kouzelnická představení či se zpívalo.
Možná vás tyhle moje reportáže s dětmi už nebaví, ale jak jsem psala, zaznamenávám do budoucna, tak to prosím se mnou do soboty vydržte. 
Dnes jedeme do muzea, tedy spíše do muzejní kavárny, kde si jedu povídat s Martinem Formanem o akci Imaginárium spojené s lodí a výstavami, které se právě chystají na pátek.
Ve čtvrtek jdeme k nám do kostela na flétnový koncert. 
Je to další z řady koncertů pořádaných na obnovu varhan a vloni jsem o jednom už psala.
A v pátek nás čeká Divadelní loď Tajemství bratří Formanů.







Tady jsme stavěli z kostek garáže pro auta, kdyby to náhodou nebylo k poznání.
Tyhle moje reportáže prostřednictvím fotek slouží také jako pozdrav rodičům, které tímto zdravíme.
Pár fotek řekne víc než mnoho slov.
U nás začíná pršet, tak jsem ráda, že budeme pod střechou v muzeu.
Mějte pěkný den.








11 komentářů:

  1. Marti, zabavit děti na celý týden je náročné, přesto se vám to krásně daří. A děti si všechny hry užívají a to je fajn. Užijte si i návštěvu muzejní kavárny.
    Hezký den. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, u vás se děti opravdu nenudí. Karty na počítači také hraji a nejen je. Kostky jsou fajn, hráli jsme si s nimi my, naše děti a teď i vnoučata.
    Mějte další krásný den s vnoučaty. Růža

    OdpovědětVymazat
  3. To je jenom zdání, že je to obyčejný den. Bylo v něm vše, co děti potřebují. Někdy je fajn dělat jen tak něco, podle svého.
    Hezký den u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, ale že ten den s vnoučaty uteče, co? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, prázdniny s vnoučaty, to je fičák. To se musí zažít.

    OdpovědětVymazat
  6. Vnoučata si to prima užívají. Je to sice náročné, připravit program, ale ve dvou to jde lépe. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně si to užíváte a to je fajn. Já už mám všechny velké, téměř dospělé a ti už mají jiné zájmy. Přeji krásné dny i když u nás je chladno a prší.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, užijte si všechny plánované akce aspoň tak jako dnešek :).
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to, že ste si to poriadne užili! Pekné milé fotografie ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  10. Ono takový den taky není k zahození! děti rozhodně vypadají spokojeně.
    Užijte si den i koncert, Marti!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět všem děkuji za milé komentáře, na které nestíhám odpovídat jednotlivě. Mějte všichni pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.