sobota 26. března 2022

jaro doma

 
Nepamatuji si, že bych někdy měla bílé tulipány. No, možná bych si je ani nekoupila, ale nákup ke dveřím každý týden je překvapení. Už se nekoukám, v jakém stavu je kytka, ale jakou má barvu. Kytka je vždy v dobrém a čerstvém stavu. Tentokrát bílá barva byla fakt překvapení a přiznám se, že se mi moc líbí a připadají mi zvláštní. Možná proto, že jsem je nikdy neměla. A přiznám se, že kytky ve váze jsou u nás pořád a téměř každý týden čerstvé. Mám to tak ráda odjakživa.






A v kuchyni zlatý déšť ze zahrady a jaro je doma. Na zahradě jsme ještě nezačali.
Mějte pěkný jarní den.




7 komentářů:

  1. Máš krásné jaro doma. Taky mívají občas v Penny bílé tulipány.
    Měj příjemnou sobotu, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Květiny pro radost. Já si už od Vánoc ustřihnu zlatý déšť do vázičky. Postupně rozkvétá, když opadá ,nahradí ho další větvička. Teď už rozkvetl na zahradě a to je krása. Také už rozkvetlo mnoho fialek v trávníku i to je voňavá krása. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, vidíš, a já si bílé kupuji hodně často. Mám je moc ráda.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, krásně ti kvete zlatý déšť. Bílé tulipány mám ráda, hodí se ke všem dekoracím.
    Měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, taky si ráda pořizuji řezané květiny. Je to pro mne důležité. A zlatý déšť už mám na stole 14 dní.
    Ty bílé tulipány jsou takové něžné. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Bílé už jsem neměla dávno. Teď mám aktuálně bukové větvičky (má ráda něžnou zeleň jeho rašících lístků) a ještě nekvetoucí hyacint (v obýváku) a drobné karafiátky v kuchyni.
    Hekkou neděli, Marti

    OdpovědětVymazat
  7. Marti máš doma krásné jarní květy, které potěší. Já mám naazanžované kočičky. Jinak květiny kupuji domů sporadicky. Většinou něco natrhám v přírodě nebo dostanu. Mám dost kvetoucích na oknech v květináčích, které také potěší a pěstují si je sama. Přeji ti krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.