pondělí 21. března 2022

saharský písek...

Minulý čtvrtek velmi brzo ráno jsem viděla, jak oknem obýváku proudí nějaké zvláštní světlo, které barví místnost do oranžova a na slunce bylo ještě brzo. Šla jsem se podívat, co se děje a tu zvláštní růžovou či oranžovou barvu nebe jsem rychle nafotila. Zapomněla jsem na fotky. 
Až večer jsem náhodou zachytila v médiích, že se jednalo o zvláštní úkaz a za barvu nebe mohl písek ze Sahary. Teprve pak jsem si vzpomněla, že jsem vlastně fotila, aniž jsem tušila, že jde o zvláštní úkaz. 
I když hodně zvláštní se mi to opravdu zdálo. Ale fotky mám jen čtyři.
Přečíst si o tomto zvláštním meteorologickém úkazu si můžete přečíst tady Do Evropy dorazil saharský písek a neobvykle zbarvil nebe - CNN Prima NEWS (iprima.cz).
Pohodový vstup do nového týdne nám všem.



10 komentářů:

  1. Marti hezky jsi svítání se saharským pískem v ovzduší, zachytila. Také jsem si na procházce všimla zajímavého zbarvení na obzoru,ale nebylo tak výrazné jako u vás. Moc zajímavé fotografie i barvy. Přeji ti krásný jarní den.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, taky mám podobnou ohnivou fotku. Vytáhlo nás to na terasu všechny :-)
    Pěkné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. K nám do Opičích hor už nedoletěl .... takže dívadlo žádné nebylo

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, to jsou nádherné barvičky. Já svítání neviděla, ale auto mám zaprášené ještě dnes, ve středu jedu do myčky. Parádní fotky.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, párkrát za rok to bývá, jednou ukazovali, jak byla v zimě zasněžená do růžova i Paříž a taky to sváděli na písek ze Sahary.
    Jsi dobrá reportérka. Já než vstanu z postele, tak je jiná móda.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to už teď několik dní, ale ne vždy se to povede tak vyfotit. Seš dobrá.

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, krásně nafoceno. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, podařené fotky. Když jsem šla dneska z práce, tak se akorát stmívalo a nebbe bylo taky růžové - ale jen na obzoru. Vyfotit to mne nenapadlo...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, taky jsem tu krásu zaznamenala, jenže u nás vychází slunce za panelákem...
    Přeji krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Jsaem si uvědomila, že jsem taky to zvláštně barevné ráno vyfotila. O saharském písku jsem věděla, ale že to mělo spojitost s barvou nebe vím až teď.
    Měj hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.