úterý 7. června 2022

dešti neodolám


a opět fotím v sobotu brzo ráno. Včera pršelo taky, ale tyhle fotky jsou už pár dní staré.
Opakuju se v tématech focení, ale po dešti si zkrátka nemůžu pomoct. Baví mě zachytávat ty dešťové perly na všem, na čem se objeví. Někde je focení lehčí a někde těžší, ale právě to mě baví, tady předem málokdy vím, jak to přesně dopadne. A těší mě to.
Takže moje focení ze soboty. Tentokrát bez nohsleda. Vůbec jsem nevěděla, že spí doma, přestože má otevřené dveře do zahrady dokořán. To dělá ta svoboda, nemusím rychle ven, půjdu později.






Kapky deště fotím na všem, kde jsou hodně viditelné. Na liliích, které teprve pokvetou. Na růžích a na pivoňkách.
Jiřinko, k tvému včerejšímu komentáři. Neměla jsem nikdy kruhy k pivoňkám. My máme rádi na zahradě přirozenost a to by už přirozené nebylo. Nemáme ani anglický trávník. Takže pivoňky se válí po zemi každý rok.
Mějte pěkný den.












5 komentářů:

  1. Taky ráda fotím kytky s kapkami deště. Tento druh pivoňky mi zatím ještě nerozkvetl, ale poupata už na květ vypadají. To víš, u nás to jde všechno pomaleji.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásně nafocené kapičky na růžích i pivoňkách, máš to krásně do růžova. Super. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, přesně, vyladěné do jedné barvy. Marti, u nás ve městě pivoňky odkvetlé, tak se chodím potěšit na stránky tvého blogu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je spousta orosené růžové...
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné. Mám ráda zahradu po dešti.
    Marti, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.