čtvrtek 9. června 2022

něco mi to připomíná...


Zvláštního solitéru jsme si všimli s mužem snad předevčírem. 
Před pár týdny jsem rozsadila netřesky, protože už na mě volaly, že nemají žádný prostor.
Už za pár dní bylo vidět, jak jim to pomohlo.
Včera jsme se s mým mužem bavili tím, co nám to proboha roste za tvary. Něco nám to prostě připomíná a doufám, že tím nikoho neurazím. Nakonec na tenhle mužný symbol narazíte v přírodě každou chvíli.
Toho prvního velmi výrazného jsem si všimla já, druhého můj muž, což mě trochu uklidnilo 😂



Ale řekněte sami.
Další netřesky rostou už do normálních tvarů.
Nafotila jsem pro vás.
Dnes tedy velmi zvláštní solitéry na naší zahradě.
Mějte pohodový den.








8 komentářů:

  1. Marto, myslím, že se chystají kvést. Já je mám letos bídné. Ty tvoje jsou luxusní. Měj se. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ano pokvetou, je to vidět, nikdy jsem je tak krásné neměla.

      Vymazat
  2. Jak se zmiňujete. Vyrazily na květ. Ale po odkvětu ta sazenička zajde. Aspoň já jsem to tak měla, ale rozrostou se další.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,jo rozkvetou. A květ je pěkný, zajímavý.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Martino, mě se netřesky líbí, nejvíc jich má asi moje švagrová v Bnš, ale u tebe se mi líbí, žes je osázela do různých nádob a jistě ti zdobí zahradu. Přesazení jim prospělo, mají prostor.Netřesky vydrží všechno. Hezký den Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Pokvetou a zdechnou. To je u netřesků zcela normální....

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, jak píšou komentují nade mnou, netřesky ti pokvetou. My jsme jim pak říkali E.T. podle té zelené příšerky z filmu, protože v konečné podobě je ten "stonek" docela dlouhý a zakončený květem. Po odkvětu mi pak myslím uschly, ale předtím vyhodily netřesková miminka.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím, že dámy přede mnou to již dostatečně okomentovaly :o)
    Marti, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.