středa 29. června 2022

jak se fotí duha a proměnlivá růže

duha se fotí o něco líp než pavučiny, ale zrovna lehké to není, obzvlášť dvojitá. 
Dnes se můžete podívat, jak se s tím popral můj muž v pondělí navečer po dešti, protože jeho jsou dnešní fotky. 
Když mi přišel říct, že jsou venku dvě duhy, což je neobvyklý úkaz, byla jsem už dost po celém dnu unavená a ležela u televize. Nechtělo se mi už ven. Tak se toho ujal sám. A myslím, že dobře.









A já sem přidávám fotky proměnlivé růže. Tahle proměnlivá růže mě fascinuje již několik let. Tolik barev na jednom keři. Začíná žlutá až do tmavě růžové. Vloni nekvetla, a tak jsme ji přesadili jinam. Evidentně jí to prospělo.
Mějte pohodový den.



5 komentářů:

  1. MArti manžel pořídil hezké fotografie duhy a ty máte moc krásnou růži, která Ti dělá radost. Hezké dny vám všem a pohlazení Sárince

    OdpovědětVymazat
  2. Taky u nás bývá dvojitá duha a nutí mne to ji vyfotit. Hezkou růži máte - to víš, příroda činí zázraky :-).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ta duha se opravdu povedla! A růže - čistá krása!
    Marti, přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky to manžel vyfotil.
    Pěkný den vám oběma :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ta duha se teda povedla. Super fotky. A tu růži mám taky. Nekvete tak bohatě jako jiné růže, ale zato každý květ je kouzelný. Musím se stále na ni chodit dívat, jak se mění.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.