středa 15. června 2022

dnešní pelmel




Dnes trochu nesourodý příspěvek. Včera v Praze jsem nestihla nic fotit. 
Jen po cestě domů ještě v Praze mě zaujalo červené pole plné máků. 
Je to nádhera, ovšem nebylo kde zastavit či přibrzdit, zkusila jsem opět z auta i s rukou mého muže na volantu. 
Fotky nejsou kvalitní ani po malé úpravě, ale snad mi to odpustíte.



A ještě druhé nesouvisející téma. Smutné výročí Lidic už bylo a všude se vzpomínalo. Nechci to tady rozebírat, ale před pár dny jsem narazila na báseň, která mě zaujala. Ovšem "hlava" našeho státu nepovažovala za nutné jakkoliv připomenout toto výročí, a pokud se nemohl zúčastnit vzpomínky osobně, stačilo jakkoliv se k tomu vyjádřit. Místo toho stříhal nějakou pásku v Lánech, aby otevřel jakousi bránu. Pravděpodobně to bylo v kontextu s historií důležité, ovšem Lidice měly mít přednost především. 
Toto téma může vytlačit jen téma současné války. K politickým událostem se na blogu moc nevyjadřuju, dnes jsem si to nemohla odpustit.
Mějte pohodový den.

2 komentáře:

  1. Pokud jde o hlavu našeho státu, tak je to "no comment". Bohužel se k tomuto našemu vrcholnému představiteli nedá nic moc víc říci.
    To makové pole z auta vypadá moc pěkně - byl by to hezký námět na obraz.
    Marti, měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, musím říct, že jsem to chvíli rozdýchávala a nerozdýchala. Komentovat to naprosté neplnění alespoň základních povinností hlavy našeho státu víc nebudu.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.