neděle 19. února 2023

se štětcem v ruce



Už tady dlouho nebylo moje amatérské malování, moje neumělá tvorba. Spoustu obrazů jsem v posledních týdnech rozdala či věnovala jako protislužbu, pokud byl zájem, a tak jsem měla chuť něco malovat za poslední dva měsíce. Tak dnes taková malá výstava na takové to domácí dívání.
Jo a za zajímavé dílo považuji prkénko, které používám jako paletu už několik let.
Mějte pohodovou neděli.



zastavení


cesta může být cíl


když končí den


Říp přes Labe

9 komentářů:

  1. Moc hezká výstava. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky maluješ Marti. Také jsem se o to dřív pokoušela a pár obrázků mám i od vnučky, která krásně maluje a tvoří.

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda jsem nakoukla na Tvoji minivýstavu.Hezké jsou Tvoje obrazy. A i prkénko s nánosy času vypadá dobře :-).
    Pěknou neděli u vás, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké obrázky, Marti... ☺Krásnou neděli přeji, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle výstavu jsem si užila!
    Marti, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, díky za pozvání do domáci galerie a hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  7. Obdivuji každého, kdo umí malovat, kreslit nebo hrát na nějaký hudební nástroj, to mě minulo. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za pozvání na výstavu...malování je radost! Je vidět, že tě to baví!

    OdpovědětVymazat
  9. Vija
    Hezká výstava, ráda jsem si jí prohlédla.
    Hezké pondělí měj. J

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.