úterý 21. února 2023

tulipány a humor ze života


Mám další nové tulipány ve váze. Letos je dostávám a krásné s nákupem pokaždé, vloni to tak nebylo. Přišly jen občas. Možná je to proto, že lidé šetří a míň nakupují. Já jsem se rozhodla na kytkách, které rozsvítí domov a v zimě je to zapotřebí, nešetřit a dát každý týden 59,- Kč mi nepřijde tolik. 
A aby to nebylo zase jen o tulipánech, přidávám pár vtipů, které se do mého pravidelného měsíčního cyklu nehodí. Již několik let jsou to především kočičí vtipy nebo prostě zvířecí, tak u toho zůstanu a nebudu to míchat. 
Tak dnes pár vtipů, které mě pobavily.
Tulipány jsou nafotila v sérii detailů, moc se mi líbí.







Tenhle první vtip Miroslava Kemela mně připomněl situaci u nás doma. Takhle krmí můj muž a ptáci, pokud mají prázdná krmítka a vidí mého muže, spustí povyk a řvou a řvou, pokud nevidí, že můj muž už jde nasypat. A to dostávají fakt nálož každý den, protože jich k nám přilétá tak najednou padesát, kolik je to za den, neodhadnu. Nebudu říkat, kolik nás to už stálo... 
Jeden vrabec už vypadá u nás podobně jako na tomto kresleném vtipu. 
Já: Prosím tě přestaň je překrmovat proboha! Podívej se, ten vrabec chodí pěšky po celé zahradě, asi už nezvládne lítat...
Můj muž: Copak neslyšíš, jak hulákají hlady?
Kdybyste nevěděli, rozmazlit můžete i ptáky...


Tady na tomhle vtipu je můj bývalý porodník z Vinohradského nemocnice, nyní opět primátor Prahy Svoboda.

A dvakrát aktuálně. 


Mějme klidný a pohodový den.

8 komentářů:

  1. Tulipány krásné, vtipy vtipné :-).
    Měj pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, vtipy jsou super.... Tulipány mám také ve váze červené a už celý týden a drží!!!! Přeji Ti krásný den

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, tulipány jsou krásné a já si při té příležitosti vzpomněla na veršíky Jiřího Žáčka: "Tulipán a tulipaní, celý den se sobě klaní..."
    Vtipy mně pobavily a stejně tak konání tvého muže. Ten můj chodí také pravidelně sypat do krmítka, ale u nás tolik ptáčků není. Jsou tu straky, které ty malé vyhnaly.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, také jsem se pobavila! ☺ Tulipány miluju! ☺Hezký den přeju, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky se to čte a pěkné pokoukání. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, já tak koukám po blozích, jaké máte krásné jarní kytky. Tulipánky máš opravdu nádherné. A vtipy k zasmání. Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, tulipány mám moc ráda a Tvoje se mi líbí. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, pobavila jsem se.
    Tulipány miluji a taky si je kupuji.
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.