neděle 13. září 2020

poslední záchvěv léta...?





No u nás na zahradě pravděpodobně ano. Na fotkách vypadá rozhodně líp než ve skutečnosti a je to i mojí vinou. Zahradě se teď vůbec nevěnuju, nestříhám uvadlé, prostě nečistím. Čas bych si možná i našla, ale už mi po starání se o mimino kočičí i novinové nezbývá naprosto žádná energie. Sice mě exkurze na zahradě trochu irituje, když vidím tu práci, ale stejně se k tomu nedokopu. 
Můj muž zalévá a seká trávu a to je vše, co se s naší zahradou teď děje.
Přesto jsem si nasbírala nějaké barvy na zimu.










Naše úroda dozrávajících hrušek už ohlašuje ale podzim. 
Na malou hrušeň celkem velká úroda.
Musím je spočítat. Jo a dnes jsem odbyla i ty fotky.
Mějte pohodovou neděli.



15 komentářů:

  1. Hned první fotky lahodí mému oku. Krásné růže.
    I naše malá hruštička už má zralé plody. Je to druh Naši a samotné hrušky mají zvláštní kulatý tvar. Jsou výborné, šťavnaté.
    Přeji krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, máš to úžasné rozkvetlé. Už jsou to poslední letošní kvítka a tak je potřeba se z nich dokonale radovat. Hrušky já miluju. Mňam. Přeji vám všem moc pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. No náhodou ještě to máte na zahradě barevné a kvetoucí. Je už prostě čas, který se na některém květenství podepisuje.
    Těšila jsem se na hrušky u syna. Bylo jich na hrušni docela dost, jenže v určité době přišel vítr a milé hruštičky ve stavu vývoje nuceně opadaly.
    Prima neděli, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, tomu říkám září v zahradě.
    Zrovna včera jsme cestou na Děčínsko říkala manželovi, jak ráda jsme chodívala na švestky a na hrušky, co rostly kolem silnic, kdysi, dnes je vidět hodně uschlých stromů a ovoce bych si tam asi nevzala.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, náhodou ti to na zahrádce stále krásně kvete. A ty růže jsou úžasné, moc se mi líbí.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marti,
    i když máš pocit, že ji zanedbáváš, tak je zahrada opravdu krásná. A ty hrušky! To vypadá a hodně dobrou úrodu:-) Měj krásný den!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Já myslím, že to tak má mnoho z nás. Zahrada je pro radost a ne za trest. Já se po ní každý den ráda projdu i jen tak. Většinou mám v ruce nůžky a tu a tam něco ustřihnu. Ono mě to baví. Ale pořádnou práci udělám opravdu jen jednou za čas. Kvete ti to opravdu krásně a tak užívej si tu radost z květů.
    Měj hezký podzim.V.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, náhodou to máš pěkné. A ty krásné hrušky!! Pár dnů bude ještě snad léto.
    Pěkný zářijový týden. Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Marti, kvete ti to krásně a nějaký nedokonalý detail se snadno přehlédne :)
    Hezký nastávající týden

    OdpovědětVymazat
  10. Ještě týden a pak prý začne babí léto. U vás na zahrádce a v oknech to vypadá nádherně. A hrušku bych si s chutí dala...

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné kvety. Dúfam že raz budem mať zahrádku plnú kvetov a stromov :D

    LEOPARD SWEATER IN AUTUMN

    OdpovědětVymazat
  12. Marti, jen klid! Zahrada ti krásně kvete, ta naše po návratu z dovolené vypadá hůř...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Marti, náhodou, kytičky máš nádherné, samý květ. Myslím, že absence nějaké péče zatím vidět není :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Jedna vychlazená a šťavnatá hruška by bodla, mňam.
    Krásná květenství, co potěší a učarují i přes obrazovku.
    Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, holky. Děkuji za shovívavost, ale psala jsem, že na fotkách to vypadá líp než ve skutečnosti :-) Mějte pěkný den.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.