pondělí 28. září 2020

zapečená treska v jogurtu


Opět rychlovka, tentokrát ryba. No po ránu se asi tohle jídlo moc nehodí, ale dávám příspěvky vždy ráno, tak i dnes. Když to náhodou nestíhám, volá mi dcera: mami, už je osm hodin, jak to že není příspěvek na blogu? 
Dáváš ho obvykle do půl osmé.
To čekala na příspěvek o Sárince, jinak tak nedočkavá není a ne vždy čte.
Máme rádi ryby smažené anebo mám svůj recept na zapečenou rybu s rajskými a paprikami, někde už na blogu je. 
Tentokrát došly rajský a paprika samotná na tuhle lahůdku, kterou už připravuju několik let, nestačí.
Hledala jsem včera inspiraci na netu, ale jako obvykle, některé recepty se mi zdály zbytečně složité a opékání na pánvi, abych potom vložila rybu do pekáče, mi přijde nesmyslné a zbytečně nezdravé. 
Tak jsem si opět vymyslela svůj recept a bylo to výborné. 
Ostatně proč by nebylo, byly tam samé dobré věci.
Do nové zapékací mísy, kterou jsem si před časem koupila na svém oblíbeném Bonami, jsem na trochu oleje vložila šest kostek filé z tresky, osolila a opepřila barevným pepřem a pokapala citrónem. Po té jsem po celé délce dala bílý smetanový jogurt, trochu zakapala kečupem, zalila dvěma vajíčky a posypala strouhaným sýrem a čerstvým libečkem. Dala jsem do vyhřáté trouby možná na půl hodiny, nevím, prostě až se vytvořila krásná hnědá kůrčička, bylo hotovo.
Bylo to rychlé, k tomu brambory. Většinou je vařím ve slupce, protože je máme takto nejraději.
Mějte pěkný den a uvařte si něco dobrého.




14 komentářů:

  1. Vůbec nepochybuji, že to bylo dobré. Asi se budu v týdnu inspirovat.
    Hezký sváteční den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. V pravdě, ráno by se hodila nějaká buchtička, ale v poledne to bude mít svůj rozměr.
    Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes bych se nechala pozvat, ryby máme rádi. Líbí se mi zapékací miska.
    Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, také dělám zapečenou tresku, ale v brokolicové směsi a tu máme moc rádi. Tvá vypadá také moc dobře, určitě ji příště vyzkouším.
    Pěkné sváteční pondělí. Jitka

    OdpovědětVymazat
  5. Lehké, jednoduché a přitom chutné. Takové to mám nejraději, Marti. Věřím, že jste si pochutnali.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, vypadá to jedle, já bych asi vynechala kečup, ale jinak fajn recept. A že je ráno, vůbec nevadí (já ho stejně čtu až po obědě), někoho, kdo je větší ranní ptáče než já, mohl inspirovat k dnešnímu obědu - pokud má člověk doma filé, tak zbytek surovin už najde :).
    Hezký zbytek pondělí

    OdpovědětVymazat
  7. Tedy Marti, to byl super nápad a věř, to vyzkouším. Tresku máme oba rádi a hlavně v pekáči to nikde nestříká jako při smažení a je to mnohem zdravější. Díky za super nápad a přeji příjemný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná miska a oběd vypadá taky dost dobře ;)
    Přeju krásný začátek nového týdne.

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to mňam, také vyzkouším. M.

    OdpovědětVymazat
  10. Marti, určitě byla moc dobrá, ráda vyzkouším! Moc se mi líbí i ta mísa!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Marti, vypadá to skvěle a já tvůj recept příležitostně vyzkouším. 👍

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Marti,
    já ryby nejím, ale doma mi bylo řečeno, že jim chutnají a že by je chtěli mít častěji, tak se tvým receptem asi inspiruji, přijde mi velmi chutný. Klidně bych tam zkusila třeba i jiné maso, krůtí nebo kuřecí, to by chutnalo i mně:-)
    Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj všichni, jsem ráda, že jsem někoho z vás inspirovala. Mějte pěknou středu.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.