středa 21. června 2023

jako den trifidů



Knihu Den trifidů od britského spisovatele Johna Wyndhama jsem četla opravdu hodně dávno, pravděpodobně ještě v deváté třídě. Podruhé jsem ji nikdy nečetla, přesto si ji pamatuju jako žádnou jinou. Utkvěla mi hodně v paměti, proto jsem neměla ani potřebu ji číst znovu. Vím, že byl natočen i film, ale na ten jsem nevydržela koukat, kniha je pro mě prostě lepší.
Dnes ale nechci povídat o knize. Podívejte se na moje netřesky. Nepřipomínají vám den trifidů? 
Nám doma ano.
Kvetoucí netřesky jsou krásné a nevadí mi, že po odkvetení odejdou. Mají kolem sebe miminka, ty "maminku" nahradí.
Mějte pěkný den.









5 komentářů:

  1. Mně zatím letos ještě netřesky nekvetou. Jejich květ je zajímavý.
    Měj pěkný už letní den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, knihu neznám a tvé netřesky se mi třeskutě líbí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti máš krásné netřesky. Den trifidů mám v knihovně a četla jsem ji i když sci-fi není moje gusto, tak na tuto knížku si také pamatuji...rostliny vyhazujici smrtící "švihadlo"...Dokonce prý to bylo i zfilmováno. Film jsem neviděla. Netrsky Ti dělají radost a nemáš se čeho bát 🤣👍👍👍🌹🌹🌹 Krásné dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, tvoje netřesky se mi moc líbí. Ty moje asi letos nevykvetou, aspoň se na to zatím nechystají. Jinak já květům neříkám trifidi, ale E.T. :). Den trifidů jsem taky četla a moc se mi tahle knížka líbila.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  5. Trefné, Marti! Tvými netřeskům se fakt daří! Taky mi některé kvetou.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.