pátek 16. června 2023

pivoňky a jahody



Ještě jednou zahrada. Pivoňky, které jsem také stejně jako růže nestihla fotit, už odkvétají, tak dnes jsem opět fotila, dokud ta krása ještě kvete na obou keřích. Aby to nebylo zase jen v růžové, přidávám první letošní jahůdky. Třešně už jsou hodně zralé, a přestože si je u nás trhá dost návštěv, stejně neubývají. Dnes budu opět po letech dělat džem. Už začínají nalétávat špačci.
Tak mějte růžový den.








6 komentářů:

  1. Marti, u nás je dávno po pivoňkách! Mám je moc ráda a jejich čas je tak krátký...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tak pivoňky máš tedy opravdu parádní a jahůdky ....no mňam...Jdu udělat se šlehačkou. Dostala jsem na ně chuť a jedny máme v lednici...Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti pivoňky mám moc ráda, škoda že rychle odkvetou. Hodně je pěstovala moje babička. Hezký víkend přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto růžovou pivoňku mám taky, ale letos mi vykvetla jenom jedna. Ty klasické- bordové už jsem odkvetlé. Jahůdečky máš tedy OK .
    Měj pěknou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Martičko, obojí ti moc závidím, překrásné pivoňky a chutné jahody. Ale i moc přeju! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, krásné pivoňky (ta naše měla letos asi tři květy a už je odkvetlá) a nad jahodami se sliny sbíhají. Zato třešně zatím máme jen nezralé...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.