úterý 27. června 2023

Sára na dlažbě...


Sára ve vedrech během dne většinou spává doma v patře v ložnici. Včera jsem myslela, že je tam opět, protože jsem ji dlouho neviděla. Pak jsem si všimla, že spí za rohem na zahradě na chladnější dlažbě pod stolem. 
Šla jsem si potichu do domu pro foťák. Ale když jsem zamířila objektiv, Sára se okamžitě vzbudila a měla radost, že mě vidí a válela se přede mnou na zádech, jako bychom se neviděli týden. 
Dělala mi modelku a tak mám po dlouhé době opět pár fotek našeho zlatíčka.
Mějte pohodový den. To vám přejeme obě i se Sárou.







8 komentářů:

  1. Sára je úžasná, má i takové krásné jméno, moc se mi líbí! :) Naše Anabell ven nechodí (bydlíme v bytě), ale také si užívá chladivé povrchy!

    OdpovědětVymazat
  2. Je to prostě modelka. A nedivím se jí, že se jí na chladné dlažbě líbí.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Sára je úžasná. V těch vedrech je pro ni asi nejlepší místo tam, kde je chladno. My se svlékneme, vezmeme si na sebe něco lehkého a vzdušného, ale ona ten kožich sundat nemůže... posílám pohlazení a Tobě Marti, mnoho pozdravů.

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, mně se nejvíc líbí, kde dělá špagetku. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Povedly se ti parádní fotky, Marti!
    Je kouzelná!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ta má ale krásná kukadla ! Měj se hezky Marti, Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Marti, titulek zní, jak když jste Sáru vyhodili z domu :D. Ale povaluje se na té dlažbě moc hezky, modelka jedna :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  8. Vija
    Marti, ta vaše šelma je kouzelná. Hezké dny měj. J

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.