čtvrtek 1. června 2023

pivoňky, první růže...








Prostě dnes květinový. Poupata pivoněk, první letošní mrňavá růžička a další barvy z naší zahrady. 
A taky jsem neodolala vyfotit opět třešeň. 
Hezký barevný den nám všem.








7 komentářů:

  1. Pivoňky miluju. Třešinky jsou krásné...my jsme třešeň i na rybízy věšeli stará CD. jak se lesnou, tak se jim špačkové vyhýbají a trocha úrody se tím ochrání. Po sklizni jsem to zase sundala. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, my zavěšujeme nejen CD, ale i umělé kožešiny, takže uchráníme třešně.

      Vymazat
  2. Marti, hezky Ti to kvete a obdivuju úrodu třešní, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký barevný příspěvek. Naše pivoňky na chalupě už měly minulý týden skoro na květ, tak zítra uvidím, jestli na mne s kvetením počkaly nebo jestli odkvetly bez mé asistence...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, pivoňky mám už skoro odkvetlé. Mám je moc ráda, jejich čas je hodně krátký...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Růže mi ještě nekvetou, ale pivoňky ano. Dokonce jeden keř je už odkvetlý.
    Měj pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.