sobota 20. ledna 2024

případ, který rozhýbal Česko...

foto donio.cz

Případ, kdy byla potrestána oběť místo agresora, nejspíš všichni znáte. 
Je ve všech médiích a nelze být k tomu lhostejný. Proto jsem sdílela na všechny své profily na facebooku a dávám i sem. 
Pokud byste chtěli přispět, je to možné tady Příběh Aničky | Donio.
Případ, který rozhýbal Česko Soudce, který znásilňování potrestal podmínkou? Muž s opakovanými problémy - Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz), a reakce většiny na něj ukazuje, že ještě nejsme lhostejní. 
Mě tento případ tedy hodně nadzvedl a právě jsem přispěla částkou, kterou můžu a každá koruna se počítá. Už bylo vybráno skoro 4,5 milionu a to už je výrazná pomoc pro lepší život Aničky.
Mějte pohodovou sobotu.

6 komentářů:

  1. Marti, naprosto souhlasím a děkuji za tento článek. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, zaznamenala jsem a dobře mi z toho není. Sexuální predátorství obecně je u nás velmi bagatelizovaný zločin.
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, no právě a tohle možná bude precedens, který s tím třeba pohne.

      Vymazat
  3. Marti je to strašný !!! A co ten Cimický to jsem taky zvědavá na výsledek, za všechny ty prasárny co prováděl pacientkám desítky let jaký bude verdikt ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsme přispěli. Rozhodnutí nerozumím, z toho, co bylo v tisku je naprosto nepochopitelné.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, dcera měla akci ve škole, kde jim ukazovali, jak se bránit agresorovi, a přišla naštvaná, nenosit krátké sukně, nenosit podpatky, neublížit agresorovi moc (musí správně vyhodnotit, jestli ji chce jen znásilnit, nebo zabít) a zjištění, že se stejně neubrání, protože muži jsou zkrátka silnější... Taková nespravedlnost v tom, že viníci nejsou správně potrestaní, mě také rozčílí. Jako kde to jsme?

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.