čtvrtek 25. ledna 2024

zbytky sněhu



Vlastně toho sněhu jsem si všimla až na fotkách, ignorant. Soustředila jsem se na celý záběr, a páč nezastavujeme při cestě do Roudnice na rehabilitaci, tak z auta a zbytků sněhu jsem si vůbec nevšimla. Vlastně jsem jej ani nečekala, už se skoro ptám co je sníh, protože všude kolem nás není ani památka. Vystřídal jej déšť a nepříjemný vítr. Ve větru ani Sára nechodí ven, ten nesnáší, ale kdo jej má rád.
Tak dnes naše úterní cesta.
Měj pohodový den.













5 komentářů:

  1. Marti, krásná je ta naše zemička,ať jsou to kopce nebo roviny, vždy mají své kouzlo. Z jedoucího auta se špatně fotí, ale Tobě se to povedlo. Také u nás v kopcích jsou po sněhu jen náznaky a ta fotka, kde proužky sněhu ještě máš, je super. Krásný den ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  2. U nás sníh byl, ale už téměř není. Sem tam leží nějaké zbytky, ale i to za chvíli zmizí.
    Z auta se fotí špatně, ale jako dokumentace vaší cesty nejsou fotečky vůbec špatné.
    Pěkné čtvrteční odpoledne, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, i z auta se dají udělat hezké fotky. Sníh, alespoň tedy na zahradě jsme měli, ale je dávno fuč.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, u nás po sněhu ani památky Jiřina z N.,

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, u nás už není druhý den po sněhu ani památky. Jinak pěkné záběry :) - líbí se mi kopce v pozadí.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.