pondělí 2. ledna 2023

humor v novém roce





Tak ještě jednou přeji v novém roce vše dobré a ať nám nechybí humor a úsměv každý den. 
Dnes dávám vtipy o něco dřív než obvykle, protože ještě připomínají svátky a za chvíli už by měly prošlou záruku. Po internetu všude běžely videa a fotky s kočičími "zločiny", které měly za následek zničené vánoční stromky. No my asi nemáme teda doma kočku. Sára nikdy nic neničí. Na stromeček koukala udiveně, když jsem jej zdobila, nemá ráda žádné změny, celý jej očichala, koukala na kouličky a 25. prosince při naší rodinné sešlosti pod stromečkem ležela. Stromeček máme do teď netknutý.
Pohodový vstup do nového roku i nového týdne a snad vás dnešní vtipy rozesmějí či pobaví.






























7 komentářů:

  1. :-)))))))))) Pobavila jsem se, u něčo i nahlas zasmála.
    Pěkný den, Marti!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ten binec u tří psů bych asi, Marti, nevydejchala. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to je paráda!!! Dlouho jsem se tak nenasmála jako u těchto vtipů. Ty kočičí fakt miluji!!! Děkuji za krásnou chvilku na Tvém blogu...až mě bolí břicho...jak jsem se nasmála. Marti, přeji Ti krásné a veselé dny po celý rok a Tobě i celé rodině hlavně hodně ZDRAVÍ a ŠTĚSTÍ.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti je vidět, že Sárinka je dobře vychovaná ! U vnučky Aničky kočka stromeček zcela zdemolovala... Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sárinka se chová jako dáma! Děkuji, pobavila jsem se.
    Marti, přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.