neděle 29. ledna 2023

návrat k hodnotám...


Tak konečně můžu zase normálně žít, prožívala jsem toto období stejně jako moje okolí, naše děti, moje máma, sourozenci, přátelé, nebylo nám to prostě lhostejné a pomáhali jsme všichni aspoň málem, vyvraceli nepravdy, sdíleli pravdy apod. Část národa se semkla.
Můžeme si gratulovat, zvolili jsme pravdu a slušnost místo lží a nenávisti a já se po letech nebudu muset stydět...
A povedlo se navíc vytlačit částečně z veřejnosti člověka, kterého neodstřelil ani soud, ani trestné stíhání ve Francii, spoustu neúspěšných pokusů... A jak to tak sleduju, pravděpodobně končí jedna politická kariéra.
Doufám, že se i změní žebříček hodnot ve společnosti. Ke skutečným hodnotám. Už nebudou udávat ráz společnosti dva lidé bez morálky, úcty k lidem, bez slušnosti... 
A snad už lež nebude tak samozřejmá jako doposud.
Musím si sem odložit i jeden příběh, který se váže k novému prezidentovi. Jo, Petr Pavel bydlí kousek od nás, takže někteří mí známí psali: volím svého souseda...
Tak mějte pohodou neděli. 
Dnes trochu jiný příspěvek, ale do mého virtuálního deníku patří a já jej píšu s radostí.

9 komentářů:

  1. Marti, ten dojemný příběh znám, paní Pavlová držela slona v ruce.
    Naše radost je opravdu veliká!
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tak to je parádní příběh! ☺ Já jsem také pyšná na naši malou vesnici, ukrytou v kopečcích Jižní Moravy, kde Petr Pavel s převahou vyhrál...☺ Ale myslím, že A. nesloží jen tak zbraně a nestáhne se... naopak nabere sílu a bude páchat dál politické peklo... ta jeho včerejší tiskovka zase... to bylo něco... ☺ Tak krásný zbytek víkendu, zdraví Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Obrovské překvapení bylo, že oproti minulému kolu, kdy ve vsi vyhrál s ohromnou převahou Bureš. Teď se tedy přidaly hlasy těch kdo volili jinak a dopadlo to! Jak jsem měla možnost pozorovat působení AB na politické scéně, je to patologický lhář a člověk posedlý mocí. Toho vyhodíš dveřmi, oknem se vrátí a když ho vyhodíš z okna, vleze zpátky komínem. Ten se nevzdá a v politice neskončí. Odteď začíná nabírat sílu a rozjíždí kampaň do sněmovních voleb....

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, já jsem nemyslela, že by to vzdal sám, tak naivní nejsem. Ale už se to bouří kolem něj v ANO, tak se uvidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že k nějakému rozštěpení dojde, určitě kolem ostravského primátora a moravskoslezského hejtmana. Jde o to, jak to bude vypadat na jejich sjezdu, jestli zas AB zvolí nebo ne. A když ne (tomu moc nevěřím) tak co by bylo s hnutím dál. Protože AB je de facto majitelem toho hnutí, je to další z jeho firem. Proto další vývoj bude zajímavý, nicméně je jasné že tímto jsme se ho vůbec nezbavili, ale naopak jeho touha ovládat českou politiku v něm ještě víc narostla. On není z těch kdo se vzdávají. I po třech porážkách...

      Vymazat
  5. Bála jsem se, že sobotní odpoledne bude nervák, ale naštěstí to dobře vypadalo už od začátku, tak jsem jen sledovala o kolik to bude :). Trochu se bojím, aby lidi nečekali od volby moc - společnost nemůže změnit prezident, tu si musíme změnit sami. Ale je dobře, že nikdo z Hradu do toho nebude "házet vidle" a podněcovat v lidech to horší.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, napsala jsi to krásně. Konečně budeme mít prezidenta, za kterého se nebudeme stydět.

    OdpovědětVymazat
  7. O tom sloníkovi pan zvolený prezident mluvit. Je to hezký příběh. A taky jsem ráda, že už je konec histerii a věřím v nové lepší zítřky.

    OdpovědětVymazat
  8. Marti máme zvoleno :-) Příběh se sloníkem je milý. Přeji ti hezký večer.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.