úterý 3. ledna 2023

nejen o barborce...





Dnes trochu nesourodý příspěvek. O barborce, která kvete od Štědrého dne a pořád rozkvétá. A pak o fotosoutěži Mysli na lesy, o které jsem psala, protože mě velmi zaujaly fotografie. Článek už vyšel a já jej sem dávám i s krásnými fotografiemi. Vůbec jsem o téhle soutěži nevěděla, no tolik toho nevím... Narazila jsem na ni zase náhodou, i když je to už devátý ročník. Fotografie u článku jsou seřazeny od prvního místa do posledního.
Mějte pohodový den.

Tomáš Pavlásek Mlžný les

Výsledky devátého ročníku fotosoutěže Mysli na lesy
Marta Dušková

Nevládní nezisková organizace FSC vyhlásila 12. prosince 2022 výsledky fotosoutěže Mysli na lesy. Fotografickou soutěž pořádala česká národní kancelář mezinárodní organizace FSC již podeváté a letos se soutěžilo v jedné společné kategorii.

Do soutěže bylo přihlášeno 1550 fotografií, které zaslalo 536 soutěžících z celé České republiky. Vítěze vybral světoznámý fotograf přírody Martin Rak.

Vítězové letošního ročníku jsou:
1. místo: Tomáš Pavlásek - Mlžný les
2. místo: Marek Ujčík - Po dešti
3. místo: Zdeněk Adler - Tajemný les

Cena kanceláře FSC byla udělena Pavlovi Russe za fotografii Když jste promočeni. Podrobné informace o soutěži jsou zveřejněny v článku FSC ČR vyhlásila výsledky devátého ročníku fotosoutěže „Mysli na lesy“ | Forest Stewardship Council (czechfsc.cz).

Použité vítězné fotografie jsou z archivu FSC ČR.

Marek Ujčík Po dešti



5 komentářů:

  1. Těžko říci, která fotka se mi líbí víc. Každá ma svoje lesní kouzlo.
    Hezký den, Marti !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, díky, já bych si cenila té fotky houbiček a té se žábou. Pac a husu Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marti les mám moc ráda, ten živý i na fotografiích. Mám to štěstí, že bydlím blízko lesa a tak jsem v něm hodně často. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty fotky jsou úchvatné, děkuji za sdílení.
    Marti, přeji pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotografie, zrovna je mi líto, jak strašně se u nás kácí, tak jsem ráda za takovouto soutěž. Krásné dny

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.